DareecKi Napisano 18 Październik 2002 Napisano 18 Październik 2002 Jak zrobić efekt podnoszenia jakiegoś materiału z ziemi ? Czym złapać ( na przykładn po środku ) obiekt z nadanym modyfikatorem CLOTH, żeby uległ grawitacji i zawisł w dół ? Bo wszystkie tutki to opis CLOTHa i DEFLECTORA :( A i jeszcze jedno do czego służy opcja RIGID BODY ?
DareecKi Napisano 18 Październik 2002 Autor Napisano 18 Październik 2002 A tak pozatym to miało iść do działu POMOC... przepraszam za pomyłke!
saygon Napisano 19 Październik 2002 Napisano 19 Październik 2002 umieśc pom szmatka bardzo mały objekt i podnos go - powinno zadziałać.
DareecKi Napisano 19 Październik 2002 Autor Napisano 19 Październik 2002 No właśnie to jest moja alternatywa :) Myślałem, że da rade to zrobić inaczej...
saygon Napisano 19 Październik 2002 Napisano 19 Październik 2002 rczej nie da sie tego inacvzej w maxe zrobic, a nawet to zaje│oby si to bardzo du┐o czasu
DareecKi Napisano 19 Październik 2002 Autor Napisano 19 Październik 2002 Bardzo przyzwoicie to wysz│o... dziŕki za pomoc!
Bacry Napisano 21 Październik 2002 Napisano 21 Październik 2002 A jakim plugiem robi│e ubranko. U mnie w stitchu przez przypadek okaza│o siŕ ┐e rŕka przechodzi│a za blisko majtek i przy 140 klatce stitch siŕ zatrzyma│ poniewa┐ majtki siŕ \"rozdar│y\". Obiekt na ktˇym mia│y siŕ majtki zatrzymaŠ powinien te┐ pomˇc w jego podniesieniu. Bacry
DareecKi Napisano 21 Październik 2002 Autor Napisano 21 Październik 2002 To nie było ubranko tylko taka płachta która leżąc na przedmiocie zasłaniała go i musiałem ja podnieść takim czymś na wzór ręki, żeby stopniowo odsłoniła to co się pod nią znajdowało... a robiłem to w SimCloth\'cie i bardzo przyzwicie wyszło z tym podnoszeniem od dołu :)
Gość michaelmo Napisano 25 Maj 2007 Napisano 25 Maj 2007 Mozna zrobić inaczej... zanim sie da modyfikator simcloth zaanimować przemieszczanie sie jednego/kilku polygonow/krawedzi/punktow(vertexow), nastepnie simcloth bez deflektora (chyba, ze o inne przedmioty). w ten sposob nie "spadnie" nam to z zadnego podnoszonego przedmiotu :)
idrilelril Napisano 26 Maj 2007 Napisano 26 Maj 2007 Jest wiele sposobow na to aby "szmatka" zwisala. Mozna zrobic to np. tak: sworz jakikolwiek objekt (najlepiej linie, bo bedzie nierenderowalna odrazu), wybierz "szmatke" i wejdz w grupy rozwijajac modyfikator cloth potem kliknij przycisk "Make Group" (nazwij jak chcesz) i zaznacz srodkowy wierzcholek (vertex). Nastepnie nacisnij przycisk "Node" i wskaz stworzona na poczatku linie. Tym sposobem unieruchomisz srodkowy vertex.
idrilelril Napisano 26 Maj 2007 Napisano 26 Maj 2007 Mam nadzieje, ze pomoglam i ze przyda Ci sie ten sposob
tweety Napisano 26 Maj 2007 Napisano 26 Maj 2007 michaelmo, idrilelril: fajnie, że pomagacie ale ten wątek ma 5 lat! :D :D omg, zostaliście największymi górnikami wszechczasów :D gratulacje :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się