Skocz do zawartości

Import różnych plików 3d


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Probuje połączyć ze sobą kilka plików 3d z układem ulic, które kiedys rozdziliłem (a plik w którym był połaczone uszkodził się). Nie które da się ze sobą połączyć. Ale większośći sie nie da.

Kolejność rzeczy które wykonuje:

1. Importuje jeden plik 3ds

2. Do zaimportowanego pliku importuje kolejny

3. Eksportuje całą bryłe do 3ds

4. Pojawia sie błąd:

http://img85.imageshack.us/img85/4889/blad3dsso7.jpg

 

Wszystko robie w 3dsmax 6. Czy te błędy mogą być zpowodowane tym, ze niektóre bryły były tworzone w 3ds max 8?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

3DS to 3DS. Format jest zamknięty i stary jak DOS. Obojętnie z czego go wyplujesz, powinien być kompatybilny. Spróbuj nie eksportować jako 3dsa tylko jako OBJta na przykład lub nawet zapisać jako maxa. Sprawdź siatkę STLcheckiem. Zresetuj siatkę (ResetXForm) i nadaj modelowi nowy materiał, nadpisując stary. Powinno pomóc. Sprawdź też który 3ds się wywala. Importuj pojedyncze pliki i próbuj od razu wyeksportować. Jeżeli to wina jednego zwalonego modułu, to będziesz wiedział którego.

Napisano

Właśnie doszedłem do tego, żę tylko jeden plik jest prawidłowy.

 

Próbowałem z maxem, ale wg tego co wiem nie da się zianportować jednego maxa do drugiego tak jak można to zrobić z 3ds.

A jak resetowac i sparwdzać te siatki?

Napisano

Można dodawać maxy do siebie - funkcja merge zamiast import. STLCheck to modyfikator wybierany z listy na górnym pasku. ResetXForm to zwykły modyfikator.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności