Gość Jessi Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 Probuje połączyć ze sobą kilka plików 3d z układem ulic, które kiedys rozdziliłem (a plik w którym był połaczone uszkodził się). Nie które da się ze sobą połączyć. Ale większośći sie nie da. Kolejność rzeczy które wykonuje: 1. Importuje jeden plik 3ds 2. Do zaimportowanego pliku importuje kolejny 3. Eksportuje całą bryłe do 3ds 4. Pojawia sie błąd: http://img85.imageshack.us/img85/4889/blad3dsso7.jpg Wszystko robie w 3dsmax 6. Czy te błędy mogą być zpowodowane tym, ze niektóre bryły były tworzone w 3ds max 8?
Hynol Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 3DS to 3DS. Format jest zamknięty i stary jak DOS. Obojętnie z czego go wyplujesz, powinien być kompatybilny. Spróbuj nie eksportować jako 3dsa tylko jako OBJta na przykład lub nawet zapisać jako maxa. Sprawdź siatkę STLcheckiem. Zresetuj siatkę (ResetXForm) i nadaj modelowi nowy materiał, nadpisując stary. Powinno pomóc. Sprawdź też który 3ds się wywala. Importuj pojedyncze pliki i próbuj od razu wyeksportować. Jeżeli to wina jednego zwalonego modułu, to będziesz wiedział którego.
Gość Jessi Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 Właśnie doszedłem do tego, żę tylko jeden plik jest prawidłowy. Próbowałem z maxem, ale wg tego co wiem nie da się zianportować jednego maxa do drugiego tak jak można to zrobić z 3ds. A jak resetowac i sparwdzać te siatki?
Hynol Napisano 23 Marzec 2007 Napisano 23 Marzec 2007 Można dodawać maxy do siebie - funkcja merge zamiast import. STLCheck to modyfikator wybierany z listy na górnym pasku. ResetXForm to zwykły modyfikator.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się