Napisano 22 Marzec 200718 l Probuje połączyć ze sobą kilka plików 3d z układem ulic, które kiedys rozdziliłem (a plik w którym był połaczone uszkodził się). Nie które da się ze sobą połączyć. Ale większośći sie nie da. Kolejność rzeczy które wykonuje: 1. Importuje jeden plik 3ds 2. Do zaimportowanego pliku importuje kolejny 3. Eksportuje całą bryłe do 3ds 4. Pojawia sie błąd: http://img85.imageshack.us/img85/4889/blad3dsso7.jpg Wszystko robie w 3dsmax 6. Czy te błędy mogą być zpowodowane tym, ze niektóre bryły były tworzone w 3ds max 8?
Napisano 22 Marzec 200718 l 3DS to 3DS. Format jest zamknięty i stary jak DOS. Obojętnie z czego go wyplujesz, powinien być kompatybilny. Spróbuj nie eksportować jako 3dsa tylko jako OBJta na przykład lub nawet zapisać jako maxa. Sprawdź siatkę STLcheckiem. Zresetuj siatkę (ResetXForm) i nadaj modelowi nowy materiał, nadpisując stary. Powinno pomóc. Sprawdź też który 3ds się wywala. Importuj pojedyncze pliki i próbuj od razu wyeksportować. Jeżeli to wina jednego zwalonego modułu, to będziesz wiedział którego.
Napisano 23 Marzec 200718 l Właśnie doszedłem do tego, żę tylko jeden plik jest prawidłowy. Próbowałem z maxem, ale wg tego co wiem nie da się zianportować jednego maxa do drugiego tak jak można to zrobić z 3ds. A jak resetowac i sparwdzać te siatki?
Napisano 23 Marzec 200718 l Można dodawać maxy do siebie - funkcja merge zamiast import. STLCheck to modyfikator wybierany z listy na górnym pasku. ResetXForm to zwykły modyfikator.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto