Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Probuje połączyć ze sobą kilka plików 3d z układem ulic, które kiedys rozdziliłem (a plik w którym był połaczone uszkodził się). Nie które da się ze sobą połączyć. Ale większośći sie nie da.

Kolejność rzeczy które wykonuje:

1. Importuje jeden plik 3ds

2. Do zaimportowanego pliku importuje kolejny

3. Eksportuje całą bryłe do 3ds

4. Pojawia sie błąd:

http://img85.imageshack.us/img85/4889/blad3dsso7.jpg

 

Wszystko robie w 3dsmax 6. Czy te błędy mogą być zpowodowane tym, ze niektóre bryły były tworzone w 3ds max 8?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

3DS to 3DS. Format jest zamknięty i stary jak DOS. Obojętnie z czego go wyplujesz, powinien być kompatybilny. Spróbuj nie eksportować jako 3dsa tylko jako OBJta na przykład lub nawet zapisać jako maxa. Sprawdź siatkę STLcheckiem. Zresetuj siatkę (ResetXForm) i nadaj modelowi nowy materiał, nadpisując stary. Powinno pomóc. Sprawdź też który 3ds się wywala. Importuj pojedyncze pliki i próbuj od razu wyeksportować. Jeżeli to wina jednego zwalonego modułu, to będziesz wiedział którego.

Napisano

Właśnie doszedłem do tego, żę tylko jeden plik jest prawidłowy.

 

Próbowałem z maxem, ale wg tego co wiem nie da się zianportować jednego maxa do drugiego tak jak można to zrobić z 3ds.

A jak resetowac i sparwdzać te siatki?

Napisano

Można dodawać maxy do siebie - funkcja merge zamiast import. STLCheck to modyfikator wybierany z listy na górnym pasku. ResetXForm to zwykły modyfikator.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności