NCdeIgnis Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 WITAM!;] Na forum ciągle jestem nowy;) to również moja pierwsza bitwa ;] Na razie prezentuje tylko głowę smoka , głównego bohatera pracy (czy aby na pewno... ?:) ) Modelowane i detalowane w Zbrushu (i nadal nie skończone ) przez cały czas pracy nad tym projektem mile widziane są wszelkie sugestie!:)
JmTm00 Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 Bidny ten smok, taka zmutowana kura narazie tudziez taki pterodaktyl :D no ja narazie bym nie spierniczal na jego widok, ale walcz walcz...a co z pomyslem, jak on dalej idzie :>?
Gość Raffaello Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 NCdeIgnis no właśnie powiedz coś wiecej na temat konceptu, co ma być małe i piekne? model głowy jest cool pozdro
NCdeIgnis Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 ;) ma wlasnie byc lekko stylizowany na pterodaktyla , w końcu to latający gad=) jak bede miał chwile , wyrysuje jakis koncept , teraz urwanie głowy mam .... Ale ma wygladac to tak : WIELKI (naprawde WIEEELKI) smok w swojej pieczarze i mały samobojca...eee..znaczy rycerz ktory pragnie go zgładzic :>(w lśniącej zbroji) ;] mysle nad jakims lekkim odniesieniem sie do Smoczycy i osła ze shreka;] (zakochany smok?;])
JmTm00 Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 hm...."Piękna i bestia" już było :D ale co tam :D
NCdeIgnis Napisano 26 Marzec 2007 Autor Napisano 26 Marzec 2007 nie boj sie nie bedzie piekna i bestia;) jutro postaram sie wrzucic screeny z zaczetego korpusu(bardzo zaczętego) i troszke bardzie wydetalowanej glowy (walka sie rozpoczyna!:>>)
NCdeIgnis Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 Zaczynam rzeźbic te łuski , dodawac szczegoly etc , prosze nie patrzec na szyje;] , oko tez do wymiany (to zrobie osobno w 3dsmaxie) zastanawiam sie nad przemodlowaniem lekkim tylnej czesci glowy (tej ...jak to nazwac ...mózgoczaszki ?;]) moze lekko zmniejszyc albo zwężyc :] teraz zabrałem sie za tłowik jak bede mogl cokolwiek pokazac to z edytuje tego posta;)
peterr Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 jeżeli to ma być wieelki smok to niech to będzie smok a nie kura:P popatrz sobie na inne smoki ,mają szerokie głowy coś jak krokodyl:P[macie jakieś lepsze porównanie?..] http://fallimar.angrygoats.net/dragonhead.jpg http://www.thangorodrim.net/graphics/dragon_head.jpg http://tn3-2.deviantart.com/fs11/300W/i/2006/230/a/e/001___Dragon_Head_Sketch_by_oakendragon.jpg i tak dalej..wpisz sobie "Dragon head" w google grafika -_- pozdro
NCdeIgnis Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 heh wiem jak wyglądają smoki;) przejzalem ich sporo zanim zabralem sie do pracy i jedno zucilo mi sie w oczy , wszystkie są do siebie podobne (owe krokodylowate ryje) chcialem zrobic smoka ktory by miał jakies podstawe do istnienia(areodynamiczny ksztalt wzorowany na pterodaktylu , troche na ptaku takie tam) oczywiscie poeksperymentuje z tym;] jesli bedzie lepiej wyglądal z szerszą głowa to taką zostawie;] narazie pracuje nad jakims sensownym korpusem( czasu nie mam za wiele:/ urwanie głowy )
GNIEW Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 heh...jak zobaczylem smoka pomyslalem sobie czy aby wszedlem do bitwy 3d. moze i wzorem jest pterodaktyl albo cus ale nie zauwazylem u nich zeby glowa byla osadzona jakby ktos ja wetknol na patyk.
peterr Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 to znaczy wiesz ,ja nie jestem za trzymaniem sie strickte tego jak większość wyobraża sobie wygląd smoka..tylko jak dorobisz mu ciałko żeby nie wyglądał "Dziwnie" :P pozdro i powodzenia..im masz mniej czasu tym masz go więcej hehe:)
NCdeIgnis Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 zdaje sie ,ze wspominalem zeby nie patrzec na szyje;] (jest tu bo musi) no dobra skoro wszyscy mowia ze cos jest nie tak z tą łepetyną(to musi z nią byc cos nie tak XD) to poprosze o więcej propozycji . Rozszerzyc i co jeszcze? tu zaczęty(ledwo) tłowik
JakkaS Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Nie znam sie na modelowaniu 3d ale wydaje mi się, że robiłeś te głowę na żywca. Bez przemyśleń i rysunków. Jeśli się mylę to przepraszam. Jednak proporcje są do niczego...jak już wcześniej wspominano, smok jest śmieszny niczym produkt KFC po mutacji. Nie pisze tego żeby Cie zdołować czy wkurzyć ale myslę że mógłbyś sprawę przemyśleć i zacząć głowę od nowa. Lepiej żebyś nie skończył pracy na czas a sie czegoś nauczył niż brnął w to dalej i na końcu otrzymał coś co będzie kiepsko wyglądać. Żeby nie było że tylko pierdziele bez sensu to zainspirowany twoją smoczą głową narysowałem własną. Streszczałem się, więc to tylko szkic, jednak próbowałem nawiązać do twojego modelu. Pozdrawiam Kuba
NCdeIgnis Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 oczywscie nic na zywca nie robie;) po to wystawiam tu etapy powstawania pracy zeby ludzie sie wypowiedzieli i słowa krytyki są jaknajbardziej dla mnie wazne!:) nie dołują wręcz przeciwnie. Ok mam jeszcze czas więc zabiore sie za redesing głowy . Bardzo dziękuje za szkic(moim zdaniem swietny jest ten smok);] działa inspirująco :]
JakkaS Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Moim zdaniem słuszna decyzja - na prawdę słabo wyglądała ta głowa. Jak szkic Ci pasuje, to się nie krepuj i korzystaj z niego. Na zdrowie :)
NCdeIgnis Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 ;]pewnikiem cos z niego 'zgapie' ale chce jednak zaprojektowac ten łeb sam;) dzieki za pomoc;)
Dragon Heart Napisano 29 Marzec 2007 Napisano 29 Marzec 2007 smok narazie jest fajny ale tylko na refce model rzeczywiście wygląda jak kura:) a mógłbyś zapodać jakiś koncept tej pracy?? czy może jeszcze nie masz
NCdeIgnis Napisano 31 Marzec 2007 Autor Napisano 31 Marzec 2007 Urwanie głowy mam(czyt brak czasu) dlatego jak narazie postanowilem poprawic stary model. Czy zmiany idiące w tym kierunku mają sens? Czy jednak dac se siana i zacząc kompletnie od początku?:>(co mi sie nie usmiecha z powodu braku czasu;P ale jak bedzie trzeba to sie zrobi ;])
Joint Napisano 1 Kwiecień 2007 Napisano 1 Kwiecień 2007 Dla mnie blendem jest wogule modelowanie w Zbrushu; ale jak Ci pasuje to spoko; glowa zeczywiscie kurza, rozciagnij na boki, za duzo detali jak na poczatkej pracy, najpierw moze cala bryle zrob, a potem zageszczaj siatke.... :cool:
NCdeIgnis Napisano 1 Kwiecień 2007 Autor Napisano 1 Kwiecień 2007 pasuje czy nie trudno powiedziec;> to moj pierwszy model w z brushu ;> (nie licząc oczyiscie serii zabaw coby poznac interface programu:P ) co do zagęszczania siaty , zawsze przeciez moge wrocic do lower'a :p wiec nie widze tu problemu i nadal nie dowiedzialem sie czy ta juz ROZCIĄGNIETA głowa jest lepsza czy tez nie;p
Rekomendowane odpowiedzi