
Dragon Heart
Members-
Content Count
212 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
10 GoodAbout Dragon Heart
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Polonee
-
Witajcie, Za każdym razem jak włączam widok wireframe czy Edge Faces w viewporcie po kliku obrotach widoku siatka zaczyna mi się wyświetlać jak na dołączonym zdjęciu, nie wiecie co jest tego powodem i jak to naprawić? Miał ktoś podobną przypadłość? Bardzo utrudnia to pracę.
-
Witajcie, renderuję scenę wnętrza, oświetloną daylightSystem, I trzema skyportalami. Final Gather: initial FG points: 0,5 Rays per FG: 500 interpolation: 100 noise filtering na very high reszta ustawień bez zmian Włączyłem GI i jedyne co zmieniłem to podniosłem Max. numb Photons do 10000 Słońce i Skyportale w domyślnych ustawieniach (tylko z kolorem się bawiłem) i w zakładce indirect illumination zmieniłem z auto na manual i dla każdego ustawiłem liczbę GI Photons na 300000 Renderuję w rozdzielczości HD1080, software 3dsMax+Mental Ray, sampling ustawiłem na: quality: 2, min: 1 i max 16 - Mitchell (5,5) idzie to strasznie wolno, ale komp już nie ten. Materiał, z którym mam problem powstał na presecie Arch&Design - Satin Wood, troszkę pozmniejszałem reflection i glossines i wczytałem mapy diffuse, refl, i bump i takie coś dzieje mi się na renderze? Potrafi mi ktoś wyjaśnić dlaczego? Model jest w porządku, nie ma żadnych "szpar" ani pojedynczych polygonów, które przepuszczały by światło. Problem powstał kiedy włączyłem GI. Pod spodem, render przed włączeniem GI (ok. 4-5 h), i po włączeniu GI (trwa już 12h i mam render na 35%) nie przerywam, bo mam nadzieję uratowąć to w Photoshopie i Render testowy z FG+GI. Ale jak uniknąć tego na przyszłość?
-
- 3ds max
- final gather
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Architektura Wnętrz: Sala weselna
Dragon Heart replied to Dragon Heart's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Widzę, że tylko Tobie się podoba :D Przesyłam następną porcję ostatnich prac, projekty jedno-dwudniowe. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. -
Czym robiłeś dywan?? Wygląda jakby FG/GI go nie kalkulowało, odstaje od reszty. I czym oświetlasz scenę?? sky portal z HDRką, czy Sky Portal z Daylight Sytem, albo czy coś jeszcze innego. Bo oświetlenie mi się bardzo podoba, a też pracuję na mentalRayu i efekty póki co nie są za piękne...
-
Architektura Wnętrz: Sala weselna
Dragon Heart replied to Dragon Heart's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Jeszcze dorzucam, porcję wnętrz Atrium. I sorry że tak nie wspomniałem wcześniej, tematem mojej pracy dyplomowej, był: PROJEKT KONCEPCYJNY MUZEUM SZTUKI WPSÓŁCZESNEJ WE WROCŁAWIU. -
Architektura Wnętrz: Sala weselna
Dragon Heart replied to Dragon Heart's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Zapodaję moją pracę dyplomową. Exteriory: 1. 2. 3. INTERIORY 1. 2. 3. -
postać/zwierzę Mężczyzna - Mag
Dragon Heart replied to Dragon Heart's topic in Work in progress (WIP)
Cała postać, za niegługo prześlę koncepty stroju... -
Witam robię sobie taką postać, zacząłem już jakieś 5 dni temu, ale wolę wrzucić i skonsultować z bardziej doświadczonymi modelarzami :D Njbardziej interesuje mnie poprawny Edgeflow i prawidłowa anatomia twarzy. Postać robiona jest do animacji, później chcę narzucić ubrania modyfikatorem cloth. Soft: 3ds max 2012 Na początek: głowa
-
Miałem podobny problem. Spróbuj w Daylight w panelu mrSun Photons włączyć "use Photon target" i ustaw taki Radius aby objął całą twoją scenę.
-
Architektura Wnętrz: Sala weselna
Dragon Heart replied to Dragon Heart's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Witam. Trochę minęło czasu odkąd coś wrzucałem na forum. Taka prośba dla moderatora, chciałbym zmienić tema wątku na: Teczka 3d: Dragon Arts. a teraz wrzucam, kolejne wersje sali weselnej i po kolei będę wrzucał moje pracki. Soft: 3ds max 2011 Render: MentalRay PostProduction: Photoshop -
Podpisuje się, mam taki sam problem. Czy istnieje taka możliwoźć rozłożenia dowolnej siatki na płaszczyźnie. Dla prostych figur można spróbować Modyfikatorem UnwrapUVW, w zależności do czego jest ci to potrzebne. Ja potrzebuje na plansze. Ale mam skomplikowaną formę, a UnwrapUVW nie odwzorowywuje mi jej wiernie :/. Jak ma ktoś pomysł lub przydatne info to będziemy wdzięczni.
-
Witam! Mam taki probelm. Chcę stworzyć nieregularną powierzchnię złożoną z trójkątów równobocznych. Czy istnieje jakiś modyfikator który wcześniej narysowaną siatkię z trójkątów równobocznych, powygina mi (na wzór modyfikatora NOISE) ale bez zmiany kształtów trójkątów, czyli z zachowaniem ich "równoboczności". Będe wdzięczny za każdą pomoc..
-
Ogólnie fajnie, mam te same uwagi kliment woroszyłow Mógłbyś zapodać ustawienia materiału śniegu??
-
Witam! Chciałbym wrzucać tu moje wszystkie prace i prosić jakiegoś moderatora o zmianę nazwy wątku na: Teczka 3d: Dragon Arts. Sala Weselna: http://img9.imageshack.us/i/37546373.jpg/ http://img580.imageshack.us/i/12016811.jpg/ http://img405.imageshack.us/i/75245510.jpg/ http://img130.imageshack.us/i/65330707.jpg/ http://img508.imageshack.us/i/11470509.jpg/
-
[szukam] Muzeum Architektury/Zespół pobernardyński Wrocław
Dragon Heart posted a topic in Referencje
Witam!! Muszę wymodelować Muzeum Architektury we Wrocławiu. Ma ktoś może jakieś bardziej specyficzne dane/zdjęcia tego budynku, bo te na googlach są marne. Bardzo by mi się przydały jakieś dane o całych gabarytach budynku żeby zachować jak najbardziej zbliżone proporcje.