Jump to content

Dragon Heart

Members
  • Content Count

    212
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Dragon Heart

  • Rank
    Member
  • Birthday 09/22/1988

City (optional)

  • Miasto
    Polonee
  1. Witajcie, Za każdym razem jak włączam widok wireframe czy Edge Faces w viewporcie po kliku obrotach widoku siatka zaczyna mi się wyświetlać jak na dołączonym zdjęciu, nie wiecie co jest tego powodem i jak to naprawić? Miał ktoś podobną przypadłość? Bardzo utrudnia to pracę.
  2. Witajcie, renderuję scenę wnętrza, oświetloną daylightSystem, I trzema skyportalami. Final Gather: initial FG points: 0,5 Rays per FG: 500 interpolation: 100 noise filtering na very high reszta ustawień bez zmian Włączyłem GI i jedyne co zmieniłem to podniosłem Max. numb Photons do 10000 Słońce i Skyportale w domyślnych ustawieniach (tylko z kolorem się bawiłem) i w zakładce indirect illumination zmieniłem z auto na manual i dla każdego ustawiłem liczbę GI Photons na 300000 Renderuję w rozdzielczości HD1080, software 3dsMax+Mental Ray, sampling ustawiłem na: quality: 2, min: 1 i max 16 - Mitchell (5,5) idzie to strasznie wolno, ale komp już nie ten. Materiał, z którym mam problem powstał na presecie Arch&Design - Satin Wood, troszkę pozmniejszałem reflection i glossines i wczytałem mapy diffuse, refl, i bump i takie coś dzieje mi się na renderze? Potrafi mi ktoś wyjaśnić dlaczego? Model jest w porządku, nie ma żadnych "szpar" ani pojedynczych polygonów, które przepuszczały by światło. Problem powstał kiedy włączyłem GI. Pod spodem, render przed włączeniem GI (ok. 4-5 h), i po włączeniu GI (trwa już 12h i mam render na 35%) nie przerywam, bo mam nadzieję uratowąć to w Photoshopie i Render testowy z FG+GI. Ale jak uniknąć tego na przyszłość?
  3. Widzę, że tylko Tobie się podoba :D Przesyłam następną porcję ostatnich prac, projekty jedno-dwudniowe. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
  4. Czym robiłeś dywan?? Wygląda jakby FG/GI go nie kalkulowało, odstaje od reszty. I czym oświetlasz scenę?? sky portal z HDRką, czy Sky Portal z Daylight Sytem, albo czy coś jeszcze innego. Bo oświetlenie mi się bardzo podoba, a też pracuję na mentalRayu i efekty póki co nie są za piękne...
  5. Jeszcze dorzucam, porcję wnętrz Atrium. I sorry że tak nie wspomniałem wcześniej, tematem mojej pracy dyplomowej, był: PROJEKT KONCEPCYJNY MUZEUM SZTUKI WPSÓŁCZESNEJ WE WROCŁAWIU.
  6. Zapodaję moją pracę dyplomową. Exteriory: 1. 2. 3. INTERIORY 1. 2. 3.
  7. Cała postać, za niegługo prześlę koncepty stroju...
  8. Witam robię sobie taką postać, zacząłem już jakieś 5 dni temu, ale wolę wrzucić i skonsultować z bardziej doświadczonymi modelarzami :D Njbardziej interesuje mnie poprawny Edgeflow i prawidłowa anatomia twarzy. Postać robiona jest do animacji, później chcę narzucić ubrania modyfikatorem cloth. Soft: 3ds max 2012 Na początek: głowa
  9. Miałem podobny problem. Spróbuj w Daylight w panelu mrSun Photons włączyć "use Photon target" i ustaw taki Radius aby objął całą twoją scenę.
  10. Witam. Trochę minęło czasu odkąd coś wrzucałem na forum. Taka prośba dla moderatora, chciałbym zmienić tema wątku na: Teczka 3d: Dragon Arts. a teraz wrzucam, kolejne wersje sali weselnej i po kolei będę wrzucał moje pracki. Soft: 3ds max 2011 Render: MentalRay PostProduction: Photoshop
  11. Podpisuje się, mam taki sam problem. Czy istnieje taka możliwoźć rozłożenia dowolnej siatki na płaszczyźnie. Dla prostych figur można spróbować Modyfikatorem UnwrapUVW, w zależności do czego jest ci to potrzebne. Ja potrzebuje na plansze. Ale mam skomplikowaną formę, a UnwrapUVW nie odwzorowywuje mi jej wiernie :/. Jak ma ktoś pomysł lub przydatne info to będziemy wdzięczni.
  12. Witam! Mam taki probelm. Chcę stworzyć nieregularną powierzchnię złożoną z trójkątów równobocznych. Czy istnieje jakiś modyfikator który wcześniej narysowaną siatkię z trójkątów równobocznych, powygina mi (na wzór modyfikatora NOISE) ale bez zmiany kształtów trójkątów, czyli z zachowaniem ich "równoboczności". Będe wdzięczny za każdą pomoc..
  13. Ogólnie fajnie, mam te same uwagi kliment woroszyłow Mógłbyś zapodać ustawienia materiału śniegu??
  14. Witam! Chciałbym wrzucać tu moje wszystkie prace i prosić jakiegoś moderatora o zmianę nazwy wątku na: Teczka 3d: Dragon Arts. Sala Weselna: http://img9.imageshack.us/i/37546373.jpg/ http://img580.imageshack.us/i/12016811.jpg/ http://img405.imageshack.us/i/75245510.jpg/ http://img130.imageshack.us/i/65330707.jpg/ http://img508.imageshack.us/i/11470509.jpg/
  15. Witam!! Muszę wymodelować Muzeum Architektury we Wrocławiu. Ma ktoś może jakieś bardziej specyficzne dane/zdjęcia tego budynku, bo te na googlach są marne. Bardzo by mi się przydały jakieś dane o całych gabarytach budynku żeby zachować jak najbardziej zbliżone proporcje.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy