Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam chce stworzyc animacje postaci do walki,skorzystalem z modelu ktory wymodelowalem,stworzylem ubrania w garmentmaker,nalozylem na to modyf cloth,ustawilem kolizje itp,ale niewiem jaka opcja sluzy za wtapianie sie ubrania w cialo ;/ zmienialem ustawienia kolizji na wieksze ale wtedy z ubrania robi mi sie zbroja ;/ no i na dodatek ubranie lata po calym ciele jakby grawitacja na nie nie dzialala;/to samo z wlosami lataj po calej glowie ,na filmiku mozna to zauwazyc;/ jakby ktos mogl podsunac jakis pomysl bylbym naprawde wdzieczny bo mecze sie z tym juz 3 dzien i bez jakichkolwiek efektow :(

PS:wie ktos gdzie moge znalezc tutorial jak najlepiej zeskinowac model aby zgiecia wygladaly normalniej niz umnie?;/ ;]

Linki do filmiku z tragiczna animacja :D

 

http://rapidshare.com/files/23365954/_scene.avi.html

 

http://www.badongo.com/vid/327357

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie pamiętam teraz- zmęczony jestem-poszukaj parametru w rolecie albo preferencjach objektów co do tkanin -zajżałem może deph albo offset w collision object, musisz dodać też grawitację w forces; i jako pole sił a potem je zaakceptować w rolecie, co do włosków to samo masz tam external forces i musisz tam zadziałać podobnie jeśli masz jeszcze dodatkowe pole typu wiatr czy coś, dobrze byś sobie przeliczył do pliku symulację włosków

hejka

Napisano

z wlosami pomaga zwiekszenie grawitacji no i z ubraniem tez zeby tak nie latalo,a co do wtapiania sie w cialo to prubowalem tylko offset w kolizji to wtedy z ubrania robilo zbroje ;] ale sprobuje jeszcze z depth

wielkie dzieki Tomek Kosiorek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności