Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam chce stworzyc animacje postaci do walki,skorzystalem z modelu ktory wymodelowalem,stworzylem ubrania w garmentmaker,nalozylem na to modyf cloth,ustawilem kolizje itp,ale niewiem jaka opcja sluzy za wtapianie sie ubrania w cialo ;/ zmienialem ustawienia kolizji na wieksze ale wtedy z ubrania robi mi sie zbroja ;/ no i na dodatek ubranie lata po calym ciele jakby grawitacja na nie nie dzialala;/to samo z wlosami lataj po calej glowie ,na filmiku mozna to zauwazyc;/ jakby ktos mogl podsunac jakis pomysl bylbym naprawde wdzieczny bo mecze sie z tym juz 3 dzien i bez jakichkolwiek efektow :(

PS:wie ktos gdzie moge znalezc tutorial jak najlepiej zeskinowac model aby zgiecia wygladaly normalniej niz umnie?;/ ;]

Linki do filmiku z tragiczna animacja :D

 

http://rapidshare.com/files/23365954/_scene.avi.html

 

http://www.badongo.com/vid/327357

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie pamiętam teraz- zmęczony jestem-poszukaj parametru w rolecie albo preferencjach objektów co do tkanin -zajżałem może deph albo offset w collision object, musisz dodać też grawitację w forces; i jako pole sił a potem je zaakceptować w rolecie, co do włosków to samo masz tam external forces i musisz tam zadziałać podobnie jeśli masz jeszcze dodatkowe pole typu wiatr czy coś, dobrze byś sobie przeliczył do pliku symulację włosków

hejka

Napisano
  • Autor

z wlosami pomaga zwiekszenie grawitacji no i z ubraniem tez zeby tak nie latalo,a co do wtapiania sie w cialo to prubowalem tylko offset w kolizji to wtedy z ubrania robilo zbroje ;] ale sprobuje jeszcze z depth

wielkie dzieki Tomek Kosiorek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności