Mnietek Napisano 9 Listopad 2003 Napisano 9 Listopad 2003 Oto cytat z FAQ na stronie mentala (www.mentalimages.com): \"Does mental ray render hair? Polygonal, free-form surface, and volume hair and fur has always been supported. Optimized hair rendering based on specialized primitives is supported by mental ray 3.1.\" A oto obrazek z tamtejszej galerii: http://www.mentalimages.com/4_1_motion_pictures/aero_mice/_004.html Z tego wszystkiego wnoszę,, że Mental Ray ma wbudowany mechanizm renderowania włosów i sierści, który opiera się na \"specialized primitives\" + volume shader. Czy ktoś wie gdzie mogę znaleźść info na ten temat. I wogóle nawet jakbym znalazł gdzie rzeczony shader to jak takie własne shadery mozna wsadzić do maksa jeżeli wogóle można. Zainteresowałem się tym bo po co się bujać z Shag: Fur itp. skoro teraz mental jest razem z max-em 6 a mental potrafi robić sympatyczne włoski. Dzięki za info Mnietek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się