Napisano 10 Listopad 200321 l czesc. czy wiecie moze jak zaimportowac scene, ale tylko meshe. chciałbym zresetować materiały w edytorze i mat id na obiekcie. niestety siedze na max 6 z mentalem i każdą scenke jaka otworze z maxa 5 gdy miałem brazila pokazuje mi sie missing dll\'s i jakis obsolete data format - plis resavee file dzieki
Napisano 10 Listopad 200321 l To zrob to o co prosi i zasejwuj w Maxie6. To normalny objaw. Zmien tez material swojego obiektu i zapisz, przy reloadzie tegoz pliku powinno byc wszystko ok.
Napisano 10 Listopad 200321 l Autor zapisuje ale to nic nie pomaga, robie też eksporty i merge ale tez nic. cały czas mówi o tych brazil dllach. zaraz wyśle jpg. potrzebuje totalnie wyczyscic material editor i zresetowac idiki obiektu bo mam multi sub object i chce to wywalic
Napisano 10 Listopad 200321 l Hmm.... probowalem u siebie pozbyc sie monitow o dll VRaya i zostaje mi jeden, ktorego nie potrafie zlikwidowac. Moze Tobie sie uda, wiec usun WSZYSTKO co domaga sie jakichs Brazilow: - materialy Brazila z obiektow i Material Editora - ustawienia Rendera zmien na Scanline, albo MentalRay - usun wsyzstkie swiatla, kamery i co tam jeszcze jest Brazilowego Zapisz, reloadnij i najpewniej zostanie Ci brazilrend.dlr, tak jak u mnie VRender50 :|
Napisano 10 Listopad 200321 l ja pierdziele, po prostu w \'render scene\' zmien renderer, bo jak tego nie zrobisz to tam bedzie \"missing renderer\", no i oczywiscie zapisz scene i taki komunikat juz ci sie nie bedzie pojawial
Napisano 10 Listopad 200321 l Ja pierdziele, zrobilem tak, nie jestem debilem (wbrew pozorom) :P Za to Ty dexterku masz problemy z oczkami: \"- ustawienia Rendera zmien na Scanline, albo MentalRay \"
Napisano 10 Listopad 200321 l Autor wywaliłem wszystkie materiały z editora ale nadal mi sie pojawia missing map files. czy może być tak że przypisanych materiałów nie ma w editrze? a z tymi rendererami to nie wiem o co wam chodzi. w assign trenderer mam wszedzie mentala. nie można po prostu eksportować tylko mesha bez zadnych pie ustawień? to by chyba załatwiło sprawe.
Napisano 10 Listopad 200321 l \"czy może być tak że przypisanych materiałów nie ma w editrze?\" No jasne ze tak, przeciez napisalem Ci, zebys wymienil materialy z obiektow i w edytorze. \"nie można po prostu eksportować tylko mesha bez zadnych pie ustawień?\" Owszem, mozna, ale najpierw musisz to wyexportowac z \"piatki\" w np. .3DS :P Nie znam sposobu na wyciagniecie samych meshy z .maxa :(
Napisano 10 Listopad 200321 l Autor no rzeczywiscie pisałeś :D mógłbyś jednak wytłumaczyć jak to sie robi. poza mat editorem nie wiem gdzie szukac materiałów przypisanych do obiektów dzieki
Napisano 10 Listopad 200321 l Autor wstyd :D !! no ale nic. nadal mam problem z tymi hebanymi bibliotekami. wywaliłem wszystkie światła nadałem wszystkim obiektom czysty materiał a do renderera wrzuciłem mentalowe presety. dlaczego to nadal chce brazila???????? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:mad:
Napisano 10 Listopad 200321 l Geezas, mozna przeciez exportowac do 3DS z \"szostki\" i tez znikna monity o dll. :P
Napisano 10 Listopad 200321 l Autor teraz rzeczywiscie działa! chociaz z jakiegos powodu często sie wykrzaczało na początku po odpaleniu wyeksportowanego mesha w maxie 6 i próbie zapisania. nie wiem dlaczego dzieki
Napisano 10 Listopad 200321 l Autor problem jest kurna bardzo poważny. importując obiekty z max 5 do 6 nie mogę zapisać zmian po tym jak otworze okno renderera. wypieprza mi sie jakis jogio.cpp plik, a cała aplikacja sie zamyka. czy to jest normalne? help plis
Napisano 10 Listopad 200321 l Co Ci pomoc? Masz jakis blad aplikacji i tyle. Po co importujesz z 5? Otworz w 6, exportuj, importuj i juz. Jezeli nadal bedzie sie sypac to masz pecha. Przeinstaluj, a jak nie zadziala to zglos sie do dystrybutora. Juz mnie meczy ten watek. :|
Napisano 10 Listopad 200321 l Autor spoko! dzieki za cierpliwośc! i tak spodziewałem sie zjeby a tu prosze sensowne odpowiedzi i to live [lol2] wielke dzieki juz was nie męcze choć przyznaje że czasami udaje mi sie to nieświadomie pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto