Skocz do zawartości

partickles while collision w maxie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiem ze w maya jest taka mozliwosc i to nawet calkiem latwo uzyskac tam ten efekt, a jak jest w 3dsmax, czy da sie tam to osiagnac ?

(jesli ktos ma albo wie o jakims tutku odnoscie tego plz)

 

dzieki

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

no nie bardzo

chodzi mi o emiting partickle while collisions of object (jak w maya)

dokladnie o emisje particklow w miejscu w ktorym 2 obiekty sie zblizyly ku sobie

np. 2 miecze w momencie udezenia emituja iskry czy blyski dokladnie w miejscu zdezenia.

Napisano

hmmm...

 

Można to zrobić np tak:

Jednemu mieczowi przypisujesz modyfikator VolumeSelect i zaznaczasz tam parametr OBJECT (czy coś podobnego). Wtedy zostaną zaznaczone jego vertexy/face/edge na podstawie interakcji z innym obiektem.

Następnie w PFlow dorzucasz do drzewa operator PositionObject i dodajesz do niego obiekt, który ma modyfikator VolumeSelect.

W opcja PositionObject wybierasz SelectedVertices/Faces/Edges i wtedy emisja następuje z miejsca styku dwóch obiektów.

 

Co z robisz z emitowanymi cząsteczkami to już Twój biznes :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności