_LoGaN_ Napisano 4 Kwiecień 2007 Napisano 4 Kwiecień 2007 Wiem ze w maya jest taka mozliwosc i to nawet calkiem latwo uzyskac tam ten efekt, a jak jest w 3dsmax, czy da sie tam to osiagnac ? (jesli ktos ma albo wie o jakims tutku odnoscie tego plz) dzieki pozdrawiam
Eustach Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 Jak dobrze zrozumiałem o co ci chodzi to Leru robił kiedyś o tym tutorial Particle Flow http://www.leru-thecreator.com/tutorials.html
_LoGaN_ Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Napisano 5 Kwiecień 2007 no nie bardzo chodzi mi o emiting partickle while collisions of object (jak w maya) dokladnie o emisje particklow w miejscu w ktorym 2 obiekty sie zblizyly ku sobie np. 2 miecze w momencie udezenia emituja iskry czy blyski dokladnie w miejscu zdezenia.
Leru Napisano 5 Kwiecień 2007 Napisano 5 Kwiecień 2007 hmmm... Można to zrobić np tak: Jednemu mieczowi przypisujesz modyfikator VolumeSelect i zaznaczasz tam parametr OBJECT (czy coś podobnego). Wtedy zostaną zaznaczone jego vertexy/face/edge na podstawie interakcji z innym obiektem. Następnie w PFlow dorzucasz do drzewa operator PositionObject i dodajesz do niego obiekt, który ma modyfikator VolumeSelect. W opcja PositionObject wybierasz SelectedVertices/Faces/Edges i wtedy emisja następuje z miejsca styku dwóch obiektów. Co z robisz z emitowanymi cząsteczkami to już Twój biznes :)
_LoGaN_ Napisano 5 Kwiecień 2007 Autor Napisano 5 Kwiecień 2007 dzieki Leru, sproboje tak jak mowisz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się