Napisano 4 Kwiecień 200718 l Wiem ze w maya jest taka mozliwosc i to nawet calkiem latwo uzyskac tam ten efekt, a jak jest w 3dsmax, czy da sie tam to osiagnac ? (jesli ktos ma albo wie o jakims tutku odnoscie tego plz) dzieki pozdrawiam
Napisano 5 Kwiecień 200718 l Jak dobrze zrozumiałem o co ci chodzi to Leru robił kiedyś o tym tutorial Particle Flow http://www.leru-thecreator.com/tutorials.html
Napisano 5 Kwiecień 200718 l Autor no nie bardzo chodzi mi o emiting partickle while collisions of object (jak w maya) dokladnie o emisje particklow w miejscu w ktorym 2 obiekty sie zblizyly ku sobie np. 2 miecze w momencie udezenia emituja iskry czy blyski dokladnie w miejscu zdezenia.
Napisano 5 Kwiecień 200718 l hmmm... Można to zrobić np tak: Jednemu mieczowi przypisujesz modyfikator VolumeSelect i zaznaczasz tam parametr OBJECT (czy coś podobnego). Wtedy zostaną zaznaczone jego vertexy/face/edge na podstawie interakcji z innym obiektem. Następnie w PFlow dorzucasz do drzewa operator PositionObject i dodajesz do niego obiekt, który ma modyfikator VolumeSelect. W opcja PositionObject wybierasz SelectedVertices/Faces/Edges i wtedy emisja następuje z miejsca styku dwóch obiektów. Co z robisz z emitowanymi cząsteczkami to już Twój biznes :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto