Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wiem ze w maya jest taka mozliwosc i to nawet calkiem latwo uzyskac tam ten efekt, a jak jest w 3dsmax, czy da sie tam to osiagnac ?

(jesli ktos ma albo wie o jakims tutku odnoscie tego plz)

 

dzieki

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no nie bardzo

chodzi mi o emiting partickle while collisions of object (jak w maya)

dokladnie o emisje particklow w miejscu w ktorym 2 obiekty sie zblizyly ku sobie

np. 2 miecze w momencie udezenia emituja iskry czy blyski dokladnie w miejscu zdezenia.

Napisano

hmmm...

 

Można to zrobić np tak:

Jednemu mieczowi przypisujesz modyfikator VolumeSelect i zaznaczasz tam parametr OBJECT (czy coś podobnego). Wtedy zostaną zaznaczone jego vertexy/face/edge na podstawie interakcji z innym obiektem.

Następnie w PFlow dorzucasz do drzewa operator PositionObject i dodajesz do niego obiekt, który ma modyfikator VolumeSelect.

W opcja PositionObject wybierasz SelectedVertices/Faces/Edges i wtedy emisja następuje z miejsca styku dwóch obiektów.

 

Co z robisz z emitowanymi cząsteczkami to już Twój biznes :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności