Jump to content

Featured Replies

Posted

Wiem ze w maya jest taka mozliwosc i to nawet calkiem latwo uzyskac tam ten efekt, a jak jest w 3dsmax, czy da sie tam to osiagnac ?

(jesli ktos ma albo wie o jakims tutku odnoscie tego plz)

 

dzieki

pozdrawiam

  • Replies 4
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

no nie bardzo

chodzi mi o emiting partickle while collisions of object (jak w maya)

dokladnie o emisje particklow w miejscu w ktorym 2 obiekty sie zblizyly ku sobie

np. 2 miecze w momencie udezenia emituja iskry czy blyski dokladnie w miejscu zdezenia.

hmmm...

 

Można to zrobić np tak:

Jednemu mieczowi przypisujesz modyfikator VolumeSelect i zaznaczasz tam parametr OBJECT (czy coś podobnego). Wtedy zostaną zaznaczone jego vertexy/face/edge na podstawie interakcji z innym obiektem.

Następnie w PFlow dorzucasz do drzewa operator PositionObject i dodajesz do niego obiekt, który ma modyfikator VolumeSelect.

W opcja PositionObject wybierasz SelectedVertices/Faces/Edges i wtedy emisja następuje z miejsca styku dwóch obiektów.

 

Co z robisz z emitowanymi cząsteczkami to już Twój biznes :)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy