Posted April 4, 200718 yr Wiem ze w maya jest taka mozliwosc i to nawet calkiem latwo uzyskac tam ten efekt, a jak jest w 3dsmax, czy da sie tam to osiagnac ? (jesli ktos ma albo wie o jakims tutku odnoscie tego plz) dzieki pozdrawiam
April 5, 200718 yr Jak dobrze zrozumiałem o co ci chodzi to Leru robił kiedyś o tym tutorial Particle Flow http://www.leru-thecreator.com/tutorials.html
April 5, 200718 yr Author no nie bardzo chodzi mi o emiting partickle while collisions of object (jak w maya) dokladnie o emisje particklow w miejscu w ktorym 2 obiekty sie zblizyly ku sobie np. 2 miecze w momencie udezenia emituja iskry czy blyski dokladnie w miejscu zdezenia.
April 5, 200718 yr hmmm... Można to zrobić np tak: Jednemu mieczowi przypisujesz modyfikator VolumeSelect i zaznaczasz tam parametr OBJECT (czy coś podobnego). Wtedy zostaną zaznaczone jego vertexy/face/edge na podstawie interakcji z innym obiektem. Następnie w PFlow dorzucasz do drzewa operator PositionObject i dodajesz do niego obiekt, który ma modyfikator VolumeSelect. W opcja PositionObject wybierasz SelectedVertices/Faces/Edges i wtedy emisja następuje z miejsca styku dwóch obiektów. Co z robisz z emitowanymi cząsteczkami to już Twój biznes :)
Create an account or sign in to comment