Skocz do zawartości

Animacja 3D: Mroczna Grota


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hm...uciołeś panie w najgorszym mozliwym momencie, albo nie zassało mi sie do konca bo mam tylko 26 sek. Nie wiem czy to kodeki tak robia ale mam flickering :/ Oldschoolowa stylistyka to na plus :D:D

Napisano

animacja ma 3min więc coś jest nie tak, na serwerze jest cała bo sprawdzałem (ten pierwszy):), co do migotania to jest zrobione celowo - światło pochodni:D

Napisano

pomimo masy błędów w animacji daję plusika, bo się napracowałeś nie ma co ;)

a teraz parę rad:

 

animując wszelkie ruchy człowieka unikaj przeprostów (całkowicie wyprostowana ręka, noga) bo wygląda to nienaturalnie, człowiek zazwyczaj ma chociaż lekko ugięte kończyny.

 

dwa że musisz lepiej wyczuć czas ruchu, bo postać raz przyspiesza raz zwalnia. staraj się po zrobieniu animacji zrobić preview i sprawdzić ruch, potem go poprawić.

 

trzy ze animując ręcznie często dobrze jest trochę przesadzić i uwydatnić ruch, wygląda to często ładniej.

 

ogólnie nie jest źle, trochę tylko nie rozuiem dlaczego ten gość jak walczy z trollem to biega wokół nie patrząc na niego a uniki jednak robi. i jeszcze apropos pochodni, to zamiast miganie lepiej zrobić ruchome światło(tak żeby cienie się ruszały) a miganie zrobić mniejsze i duzo wolniejsze

 

pozdrawiam!

 

PS. podoba mi się praca kamery :)

Napisano

animacje ruchu słabe, textury beznadziejne, walka anemiczna

 

mimo tego bardzo dobrze :) jak na twój wiek taka animka to coś naprawde fajnego. Gratuluję że udało ci się ją skończyć. Popracuj nad animacją i texturami a być może niedługo zobaczymy drugą "Katedrę"

Napisano

Czekałem na szczere słowa, to bardzo pomaga, szczególnie gdy jest się samoukiem. Wielkie Dzięki mort i Valery. Przede mną jeszcze długa droga, a nie wiem czy nie trzeba będzie zrobić krok w tył, bo animacja postaci to bardzo złożona sprawa, a w animacji, nawet prostej, mam braki. Tekstury poprawić jest nieco łatwiej, a ja starałem się o jak najszybszy rendering (trochę chyba nawet przesadziełem, bo to w końcu strata na jakości aniamacji i efektu końcowego). W trakcie pracy miałem okresy zwątpienia, ale po skończeniu zapomina się o takich chwilach. Przy kończeniu animacji zacząłem odczuwać, że to co robiłem na początku pracy jest dużo słabsze i jedną scenę zrobiłem właściwie od nowa, więc postępy są. Myślę zrobić coś nowego może troszkę mniejszego ale bardziej dopracowanego. Tyle że czasu mi brakuje. Byle do wakacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności