Napisano 6 Kwiecień 200718 l Witam. Animację robiłem gdy miałem 16 lat (czyli w 2006 roku), jest to pierwsza "duża" praca, więc postanowiłem ją pokazać. Jestem ciekawy Waszych komentarzy i ocen. Link do animacji: http://www.sharebigfile.com/file/134533/Mroczna-Grota-avi.html
Napisano 6 Kwiecień 200718 l Autor skompresowane jest DivXem 6; najlepiej zainstalować DirectShow Packa
Napisano 6 Kwiecień 200718 l Hm...uciołeś panie w najgorszym mozliwym momencie, albo nie zassało mi sie do konca bo mam tylko 26 sek. Nie wiem czy to kodeki tak robia ale mam flickering :/ Oldschoolowa stylistyka to na plus :D:D
Napisano 6 Kwiecień 200718 l Autor animacja ma 3min więc coś jest nie tak, na serwerze jest cała bo sprawdzałem (ten pierwszy):), co do migotania to jest zrobione celowo - światło pochodni:D
Napisano 6 Kwiecień 200718 l tak drugi link żle ściaga. Animka jak na Twoje lata super, trochę błedów jest ale nie jest żle. Tak trzymaj!
Napisano 7 Kwiecień 200718 l inspirowane 3dmarkiem?:P coś z zaciachami wszystko się rusza ale może to dlatego że te 3 minuty zleciały u mnie w 1,5 min :P generalnie animka daje radę.
Napisano 7 Kwiecień 200718 l Autor Dziękuje za odpowiedzi, co do zacięć to może chodzi o kanciasty ruch ale jeśli czas jest dwa razy krótszy to coś dziwnego, dałem plik na wysijto.pl może tam w końcu będzie dobrze. Co do inspiracji 3d markiem03 to nie, no chyba, że podświadomie jakoś :) Ten link też powinien działać http://d.turboupload.com/d/1690822/Mroczna_grota.avi.html
Napisano 15 Kwiecień 200718 l pomimo masy błędów w animacji daję plusika, bo się napracowałeś nie ma co ;) a teraz parę rad: animując wszelkie ruchy człowieka unikaj przeprostów (całkowicie wyprostowana ręka, noga) bo wygląda to nienaturalnie, człowiek zazwyczaj ma chociaż lekko ugięte kończyny. dwa że musisz lepiej wyczuć czas ruchu, bo postać raz przyspiesza raz zwalnia. staraj się po zrobieniu animacji zrobić preview i sprawdzić ruch, potem go poprawić. trzy ze animując ręcznie często dobrze jest trochę przesadzić i uwydatnić ruch, wygląda to często ładniej. ogólnie nie jest źle, trochę tylko nie rozuiem dlaczego ten gość jak walczy z trollem to biega wokół nie patrząc na niego a uniki jednak robi. i jeszcze apropos pochodni, to zamiast miganie lepiej zrobić ruchome światło(tak żeby cienie się ruszały) a miganie zrobić mniejsze i duzo wolniejsze pozdrawiam! PS. podoba mi się praca kamery :)
Napisano 15 Kwiecień 200718 l animacje ruchu słabe, textury beznadziejne, walka anemiczna mimo tego bardzo dobrze :) jak na twój wiek taka animka to coś naprawde fajnego. Gratuluję że udało ci się ją skończyć. Popracuj nad animacją i texturami a być może niedługo zobaczymy drugą "Katedrę"
Napisano 15 Kwiecień 200718 l Autor Czekałem na szczere słowa, to bardzo pomaga, szczególnie gdy jest się samoukiem. Wielkie Dzięki mort i Valery. Przede mną jeszcze długa droga, a nie wiem czy nie trzeba będzie zrobić krok w tył, bo animacja postaci to bardzo złożona sprawa, a w animacji, nawet prostej, mam braki. Tekstury poprawić jest nieco łatwiej, a ja starałem się o jak najszybszy rendering (trochę chyba nawet przesadziełem, bo to w końcu strata na jakości aniamacji i efektu końcowego). W trakcie pracy miałem okresy zwątpienia, ale po skończeniu zapomina się o takich chwilach. Przy kończeniu animacji zacząłem odczuwać, że to co robiłem na początku pracy jest dużo słabsze i jedną scenę zrobiłem właściwie od nowa, więc postępy są. Myślę zrobić coś nowego może troszkę mniejszego ale bardziej dopracowanego. Tyle że czasu mi brakuje. Byle do wakacji.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto