marek pta Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 niedawno wyszedł max 6.0, jestem ciekaw waszych relacji. Zdążyłem zauważyć już parę zmian.
dr Ug Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 Szkoda, ze nie zdarzyles zauwazyc, ze powtarzasz watek. Przenioslem go do GD i tutaj mozna sie podzielic wrazeniami.
Swietlik Napisano 12 Listopad 2003 Napisano 12 Listopad 2003 niom w sumie jest pare ciekawych żeczy które bardzo mnie zadowalają, ale ogólnie bez nich bym nie cierpiał. Faktem jest tylko to, że ma nowy numerek i musiała się u mnie znaleźć. :D
l_lewandowski Napisano 29 Listopad 2003 Napisano 29 Listopad 2003 Witam! Moim zdaniem jest to duzy krok na przod ze strony firmy Discreet. W koncu MAX zyskal narzedzia, pozwalajace mu na konfrontacje z Maya, ktore jak by nie bylo wyprzedzala go dotad ww silnikiem renderujacym i lepszym systemem animacji (chodzi mi przede wszystkim o odpowiednik MAX\'owego reaktora, niestety nie pamietam jak to sie nazywa w produkcjie AliasWavefront\'u). Wlaczenie w podstawowy zestaw narzedzi Particle Flow i Vertex Paint MAX stal sie narzedziem, na ktorym mozna wreszcie pracowac bez wspomagania sie dodatkowymi wtyczkami. Wielu ludzi z pewnoscia ucieszy sie (ja bardzo sie ciesze) z mozliwosci plynnego przenoszenia obiektow z AutoCad\'a. Jak by nie patrzec, ten prosty update powinien byc zrobiony duzo wczesniej. Nie mialem mozliwosci gruntownego przejrzenia R6\'ki (bawilem sie jedynie troche w szkole) ale uwazam, ze jest bardzo dobra. Ciekaw jestem tylko tego jak obsluguje system NURBS? Czy ktos juz to sprawdzal? (W poprzednich wersjach to byla pomylka...) Pozdrawiam!
boowa Napisano 29 Listopad 2003 Napisano 29 Listopad 2003 moim zdaniem różnica między 5 a 6 jest conajmniej taka jak miedzy 3 a 4. Dużo nowych narzędzi i poprawione stare to poprostu strzał w 10. Wystarczy rzut oka na Shell czy Skin. Reaktor jest bezdyskusyjnie dobry i mimo, że korzysta z Havoca to spokojnie można robić na nim zaawansowane symulacje. Dla mnie osobiście narzędzia architektoniczne typu Wall, Doors, Windows to tylko fajerwerki natomiast krok do przodu to napewno podgląd DirectX i nowy sposób Bakeowania tekstur. Mental-Ray w standardzie jest OK ale prawdziwą moc dopiero pokazuje na systemach 64 bitowych np. Win2003. Ogromna liczba shaderów to tez plus. Nowy Viewport i nowe opcje konfiguracyjne to ukłon w stronę użytkowników. Natomiast nowy system Edycji Poly to miodzio. Jesli chodzi o NURBS\'y to rewelacji nie ma bo w 5 system edycji NURBS był całkiem niezły - tyle że filozofia interfejsu była całkiem inna niż w Mayi. Ogólnie mówiąc max6 to ogromny krok do przodu, pozostawiający Maye za sobą i równający do Softimage 3.5, który dzięki temu, że pracuje na systemach Linux\'owych nadal króluje szybkością. Pozdrawiam
Garret Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Ja z chęcia bym zobaczył i przetestował sobie tego 3ds max\'a.... może ktoś mi go zapewni w celach edukacyjnych i wyłącznie testowych, po 24 godzinach kopia zostanie usunięta i zniszczona.... Hehe... ale tak na serio, a może cały czas jest na serio..., widział już ktoś go na własne oczy? Niezłe cacko? Pozdrawiam Garret Bywajcie! P.S. Ahhh.... dawno nie bywałem na tym forum... pierwszy post po długiej przerwie...
dr Ug Napisano 11 Grudzień 2003 Napisano 11 Grudzień 2003 Dawno Cie nie bylo, wiec ostrzegam przed konsekwencjami takich prosb. Na stronie Discreeta jest wersja trialowa do sciagniecia, wraz z cala dokumentacja i przykladowymi plikami. Dziala przez 30 dni, a nie 24 godziny, wiec sama korzysc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się