Skocz do zawartości

Scena 3D:"4Elements" w Blenderze


Chris_3d

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No a teraz robimy Kamienie z Paleniska:)

Oj w 3dsmax to wszystko jest takie proste. W Blenderze wszystko trzeba ustawiać ręcznie. Oj łep już mi pęka:(

 

kamienie01so0.jpg

 

Tak by wszyscy wiedzieli o czym mówię :) to tak wygląda robienie materiału w Blenderze. Przepraszam nie wszystko się zmieściło

 

candelflamelo9.jpg

 

I to tylko mały płomyczek:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz kiedys ktos taka kuchenke zapodawal i byla klotnia o to:P

 

Jeżeli to miało być subtelne pytanie czy to moje czy chwale się czyimis pracami to zapewniam iż to moje prace. Jeżeli ktoś jest chętny zapoznać się z procesem powstawania kuchenki to zapraszam...Forum mojej uczelni

W mojej jak widać z bliska nie włączyłem Ztransparent i kazby płomień daje lekkie cienie na kuchence, niektóre pręty nie są pociągnięte meshsmotem . Wiec jeżeli ktoś zamieszczał identyczną pracę to była moja i bym był wdzięczy za poinformowanie mnie kto to taki.

 

Mi osobiście bardzo się podoba kuchenka.... ale to na podstawie tutka z tej książki czy samemu z głowy... ? ;)

pozdrawiam

 

I tak i nie . Ksiązka jest do 3dsmaxa więc praktycznie można tylko poczytać pooglądać obrazki. Ale na podstawie tego co autor opisuje jesteś wstanie zrobić taki materiał w blenderze ale to trwa i trwa.

 

Scena z kuchenką jest jak najbardziej odwzorowaniem tej z ksiązki.

Taki mam właśnie zamiar na moją pracę licencjacką. Porównanie 2 programów darmowego Blendera i 3dsmaxa więc muszę się czymać kompozycji by można było porównywać.

 

Porównanie Falloff czyli np: łagodne zanikanie obiektu to w maxie jeden przycisk w blenderze musisz stworzyć całą kombinację powiązań:(falloffyb6.jpg

 

A kamyczki powinny tak wyglądać oj jeszcze dużo prób przedemną nim otrzymam taki efekt no ale to WIP:)

Praca poniżej Peter Draper

kamieniepeterdrapersc2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Help. Hilfe, Pomocy !!!

Jak mogę połączyć swiatło do vertexów

Mam na myśli animację ognia za pomocą morphingu więc objekt się nie porysza tylko jego siatka więc zwykły Parent już sie nie sprawdza!!

 

To tak na szybko o co mi chodzi

0001.mov

TEST

Rozwiązania tylko na Blendera albo niech bedzie co kolwiek jakoś to przerobie na Blendera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic, jak narazie bez pomysłów jak to łatwo połączyć.

Na dziś ręczna robótka, najpierw Morphing płomienia pózniej animacja oswietlenia, zbyt wiele się nie zmieniło ale już widać na swieczce iż płomień się porusza, małe ruchy to i efekt nie wielki ale na ten typ ognia wystarczy.

flameflickernr6.jpg

 

>>>Poprawiony OGIEŃ mov

 

>>>Poprawiony ogień avi

 

Dorobię jakąs scenkę może Zippo(jestem w nich zakochany na dzis mam ich 4:D)

Jakby coś nie tak w samym ogniu prosiłbym o info nim zamknę ten rozdział mojej zabawy.

I z tego typu ogniem koniec. I wracamy do kamieni i miotacza ognia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kółko co krzesi jest bez ząbków u Ciebie; materiał mi nie pasuje wygląda jak kiepska emalia no nie ma okopceń.

 

Co do kółka no to chyba napisałem tak na szybko, co do materiałów no to też jak widzisz to jest bez materiałów tak tylko by wybadać kompozycję i może poruszyć ludzi na forum może ktoś się odezwię.

 

Dziekuję bardzo Za Krytykę

Mam nadzieję iż teraz lepiej

 

P.S. mam 4 Zippo każda z nich kosztowała ponad 250PLN uwież na żadnej nie ma okopceń po prostu trzeba czasami wyczyścić :D Na jednej którą się bawię w Tricki są obtarcia ale postanowiłem ich nie robić taka Funkiel nówka zippo6nw8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności