Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, pytanie praktyczne :) scena jak w tytule 15M polygonow konkretnie kilkaset tysiecy polygonow w scenie plus dzewko x-frog wstawione do sceny jako X-ref rozmieszczone scatterem x 50. Włączony DBP-dynamic bitmap pager i raytracing engine na DynamicSMP - sprzet to windows 2000 + 2GB ram.Wciskam render i wywala mi cos takiego

 

"can't create render normals for tree_max. not enough memory !"

 

pamieci nie dokupie wiec prosze o pomoc moze ktos renderowal juz takie sceny w finalu i zna sposob jak cos takiego puscic. Dodam ze drzewka maja ustawienia loklalne dla renderingu: wylaczone SendGI i obnizone do minimum ustawinia samego GI

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

qrcze podobne ilosci mi final łykał + displacy, dziwne dobrze ze ustawiles DynamiMsp jakie wartosci mu dałes ? czym dajesz wyzsze tym wiecej ramu pozera daj mu jakies 10-20 moze mniej.

 

A swapa masz duzego ? :)

Napisano

dzieki za podpowiedz wiedzac ze taka scenka jest mozliwa do wyliczenia lepiej sie pracuje :D. Element scatter nie jest traktowany prawdopodobnie jako zbior instans osobnych elementow ale jako pojedynczy obiekt zreszta cholera wie po recznym ulozeniu drzewek jako instance X-refu scena ruszyła.

Wniosek nie uzywac obiektu scatter dla geometrii hi-poly

pozdrawiam Mirek (to bedzie dlugi render :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności