klikus1984 Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 witam borykam sie z shaderem plytki podlogowej. chciałbym osiągnąć coś takiego http://katalog.tubadzin.pl/kolekcje/homme%20mini zdjecia oferowane przez producenta sa slabej jakosci, wiec mape Bump stworzylem zupelnie od nowa. zastanawiam sie jakiego materialu uzyc, zeby osiagnac efekt , ktory pozwoli mi uzyskac paski na przemian bardziej i mniej odbijajace swiatlo ( naprzemian matowe i blyszczace, oraz troche wklesle i wypukle. pozdrawiam
siwy Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 jak wrzucisz tą mapkę do reflection to jasne paski będą bardziej odbijające a ciemne bardziej matowe, prosta sprawa. chyba że chodzi ci o efekt glossy, że na jasnych jest ostry a na ciemnych rozmyty to wtedy trzeba pobawić się materiałem mix z dwoma różnymi podmateriałami i mapą mixującą w te paski
klikus1984 Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Napisano 17 Kwiecień 2007 dzieki za podpowiedz, postaram si ejeszcze pokombinowac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się