Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

borykam sie z shaderem plytki podlogowej. chciałbym osiągnąć coś takiego http://katalog.tubadzin.pl/kolekcje/homme%20mini zdjecia oferowane przez producenta sa slabej jakosci, wiec mape Bump stworzylem zupelnie od nowa.

shbyx7.jpg

zastanawiam sie jakiego materialu uzyc, zeby osiagnac efekt , ktory pozwoli mi uzyskac paski na przemian bardziej i mniej odbijajace swiatlo ( naprzemian matowe i blyszczace, oraz troche wklesle i wypukle.

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jak wrzucisz tą mapkę do reflection to jasne paski będą bardziej odbijające a ciemne bardziej matowe, prosta sprawa. chyba że chodzi ci o efekt glossy, że na jasnych jest ostry a na ciemnych rozmyty to wtedy trzeba pobawić się materiałem mix z dwoma różnymi podmateriałami i mapą mixującą w te paski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności