Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

borykam sie z shaderem plytki podlogowej. chciałbym osiągnąć coś takiego http://katalog.tubadzin.pl/kolekcje/homme%20mini zdjecia oferowane przez producenta sa slabej jakosci, wiec mape Bump stworzylem zupelnie od nowa.

shbyx7.jpg

zastanawiam sie jakiego materialu uzyc, zeby osiagnac efekt , ktory pozwoli mi uzyskac paski na przemian bardziej i mniej odbijajace swiatlo ( naprzemian matowe i blyszczace, oraz troche wklesle i wypukle.

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 836
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak wrzucisz tą mapkę do reflection to jasne paski będą bardziej odbijające a ciemne bardziej matowe, prosta sprawa. chyba że chodzi ci o efekt glossy, że na jasnych jest ostry a na ciemnych rozmyty to wtedy trzeba pobawić się materiałem mix z dwoma różnymi podmateriałami i mapą mixującą w te paski

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności