Napisano 17 Kwiecień 200718 l witam borykam sie z shaderem plytki podlogowej. chciałbym osiągnąć coś takiego http://katalog.tubadzin.pl/kolekcje/homme%20mini zdjecia oferowane przez producenta sa slabej jakosci, wiec mape Bump stworzylem zupelnie od nowa. zastanawiam sie jakiego materialu uzyc, zeby osiagnac efekt , ktory pozwoli mi uzyskac paski na przemian bardziej i mniej odbijajace swiatlo ( naprzemian matowe i blyszczace, oraz troche wklesle i wypukle. pozdrawiam
Napisano 17 Kwiecień 200718 l jak wrzucisz tą mapkę do reflection to jasne paski będą bardziej odbijające a ciemne bardziej matowe, prosta sprawa. chyba że chodzi ci o efekt glossy, że na jasnych jest ostry a na ciemnych rozmyty to wtedy trzeba pobawić się materiałem mix z dwoma różnymi podmateriałami i mapą mixującą w te paski
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto