Newsweek Napisano 24 Kwiecień 2007 Napisano 24 Kwiecień 2007 Witam, Mam takie pytanie. Stworzyłem model człowieka i dołączyłem do niego biped modyfikatorem Physique. Gdy ruszam kośćmi to siatka się deformuje. Ponadto stworzyłem do niego cloth i działa z simulate. Ale jeśli używam footstep mode to koszula zostajw w tym samym miejscu i spada swobodnie na dół. Jak moge uzyć mojego Cloth w footstep mode? Pozdrawiam, Marek Romanowicz Z góry dziękuję za podpowiedzi
gregorjan Napisano 26 Kwiecień 2007 Napisano 26 Kwiecień 2007 -Deform.siatki: rozwiń listę Physique i jedna z podzakładek służy do ustalania zasięgu działania zaznaczonego wcześniej regionu -Plane na modelu ruchomej postaci- na postać użyj RGB collection i w zakjładce rector-open property coś tam-zaznacz unyielding czy jakoś tak O bipedzie dużo było na forum i w google-polecam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się