Skocz do zawartości

Biped - Footstep mode


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam takie pytanie. Stworzyłem model człowieka i dołączyłem do niego biped modyfikatorem Physique. Gdy ruszam kośćmi to siatka się deformuje. Ponadto stworzyłem do niego cloth i działa z simulate. Ale jeśli używam footstep mode to koszula zostajw w tym samym miejscu i spada swobodnie na dół. Jak moge uzyć mojego Cloth w footstep mode?

Pozdrawiam, Marek Romanowicz

 

Z góry dziękuję za podpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

-Deform.siatki: rozwiń listę Physique i jedna z podzakładek służy do ustalania zasięgu działania zaznaczonego wcześniej regionu

-Plane na modelu ruchomej postaci- na postać użyj RGB collection i w zakjładce rector-open property coś tam-zaznacz unyielding czy jakoś tak

O bipedzie dużo było na forum i w google-polecam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności