Skocz do zawartości

Newsweek

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Newsweek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam, Mam takie pytanie. Stworzyłem model człowieka i dołączyłem do niego biped modyfikatorem Physique. Gdy ruszam kośćmi to siatka się deformuje. Ponadto stworzyłem do niego cloth i działa z simulate. Ale jeśli używam footstep mode to koszula zostajw w tym samym miejscu i spada swobodnie na dół. Jak moge uzyć mojego Cloth w footstep mode? Pozdrawiam, Marek Romanowicz Z góry dziękuję za podpowiedzi
  2. Ale max pisze ze Hair and Fur moze byc tylko wyrenderowany w Perspective View. Pozdrawiam, Marek Romanowicz
  3. Witam, Mam problem z Hair and Fur, a mianowicie max mi ogranicza renderowanie Hair and Fur tylko do perspective view. Da się to jakoś ominąć, żeby np włosy nadal były przy ruchu kamery? Pozdrawiam, Marek Romanowicz
  4. Dzięki za podpowiedź, ale jeśli zęby zrobię jako osobny obiekt wtedy może być problem podczas ruchu nie?
  5. Witam, Mam pewien problem, a mianowicie przygotowuje animację człowieka z ruchem ust. Narazie jestem na etapie kończenia modelowania, ale nie wiem jak mam wymodelować zęby czy poprostu dać tam jakaś bitmapę. Z góry dziekują za rady. Pozdrawiam, Marek Romanowicz
  6. Witam, W wielu tutorialach o Subdivision modelling są zdjęcia z 3ds maxa, na ktorych widać polygony i krawędzie. Jak można włączyć ten "podgląd" krawędzi? Pozdrawiam, Marek Romanowicz
  7. Witam, Mam problem, gdyż zrobiłem model krzesła na kółkach. Korzystałem z loftów i było mi potrzebne krzesło z detalami. Ale przekształciłem to na Mesh i nie zapisałem wersji nie przeksztalconej. Jest jakiś modyfikator Mesh, który zmniejsza ilosc face-ów? Pozdrawiam, Marek Romanowicz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności