Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Krew mnie zalewa bo nie moge wypalić ładnego displacementa w mudboxie , ustawiam w wiekszosci przypadków wszystko tak jak w tutkach i jest dobrze , sprawdzam wypaloną mape w mudboxie wżywajac Utilities/mesh displacement no i niestety ale sa bledy a mianowicie widać jakby edge :| i to na mapie normalnie też widać tak jakby siatke.

 

tutaj fota z mudboxa ( Po nalozeniu na model wypalonego dispa ) widać ze cos jest nie tak :/

 

http://www.mistrz.jawnet.pl/lol.jpg

 

ktoś cos wie niech pomoze będe wdzieczny :(

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 916
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak... znam ten problem :) Rozumiem, ze masz pierwsza wersje mudboxa nie upgrade sprzed miesiaca?

 

jesli tak to ja znam obejscie - choc upierdliwe ale daje bardzo dobry efekt... base mesh eksportuje do programu 3d i subdivide 2 razy... pozniej spowrotem ja daje do mudboxa i uzywam jako siatki low poly z NONE jako quality setting... natomiast high poly wybierasz twoja najwyzsza wersje i GOOD jako ustawienia...

 

to dziala z xsi i ustawieniami preset jako 'maya' - nie wiem jaki jest twoj program...

 

 

w nowej wersji mudboxa nie ma juz problemu z siatka na displacement - jesli stosuje sie good dla low poly i high poly...

 

moze pomoze... :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności