Napisano 26 Kwiecień 200718 l Krew mnie zalewa bo nie moge wypalić ładnego displacementa w mudboxie , ustawiam w wiekszosci przypadków wszystko tak jak w tutkach i jest dobrze , sprawdzam wypaloną mape w mudboxie wżywajac Utilities/mesh displacement no i niestety ale sa bledy a mianowicie widać jakby edge :| i to na mapie normalnie też widać tak jakby siatke. tutaj fota z mudboxa ( Po nalozeniu na model wypalonego dispa ) widać ze cos jest nie tak :/ http://www.mistrz.jawnet.pl/lol.jpg ktoś cos wie niech pomoze będe wdzieczny :(
Napisano 27 Kwiecień 200718 l tak... znam ten problem :) Rozumiem, ze masz pierwsza wersje mudboxa nie upgrade sprzed miesiaca? jesli tak to ja znam obejscie - choc upierdliwe ale daje bardzo dobry efekt... base mesh eksportuje do programu 3d i subdivide 2 razy... pozniej spowrotem ja daje do mudboxa i uzywam jako siatki low poly z NONE jako quality setting... natomiast high poly wybierasz twoja najwyzsza wersje i GOOD jako ustawienia... to dziala z xsi i ustawieniami preset jako 'maya' - nie wiem jaki jest twoj program... w nowej wersji mudboxa nie ma juz problemu z siatka na displacement - jesli stosuje sie good dla low poly i high poly... moze pomoze... :)