Napisano 27 Kwiecień 200717 l Co nie działa w tym skrypcie którego używam w 3ds max 8 (skrypt pochodzi z ksiązki "Skuteczne rozwiązania", więc powinien działać): local preview_name, view_size, anim_bmp rollout RecordViewportRollout "Record Viewport" ( edittext RecordName "AVI name:" text:"RecordViewport" spinner FramesPerSecond "Frames Per Second" range:[0.01,60.0,10.0] fieldwidth:40 checkbox OpenAfterRecord "Open AVI After Record" checked:false checkbutton startRecord "START RECORDING" width:180 timer clock "recordClock" active:false on startRecord changed state do ( clock.active = state if state then ( clock.interval = 1000.0/FramesPerSecond.value preview_name = (getDir #preview)+ "/"+RecordName.text + ".avi" view_size = getViewSize() anim_bmp = bitmap view_size.x view_size.y filename:preview_name ) else ( close anim_bmp gc light:true if OpenAfterRecord.checked then ramplayer preview_name "" ) ) on clock tick do ( dib = gw.getViewportDib() copy dib anim_bmp save anim_bmp ) )--end roll destroyDialog RecordViewportRollout createDialog RecordViewportRollout 200 100
Napisano 29 Kwiecień 200717 l Spróbuj tak rollout RecordViewportRollout "Record Viewport" ( local preview_name, view_size, anim_bmp ....i potem reszta
Napisano 1 Maj 200717 l Autor nie działa, nie tworzy się w ogóle animacja,pojawia się non stop komunikat:
Napisano 2 Maj 200717 l U mnie dziala bez problemow, moze problem tkwi w slashu. Sprobuj zamienic ta linijke: preview_name = (getDir #preview)+ "/"+RecordName.text + ".avi" na: preview_name = (getDir #preview)+ "\\"+RecordName.text + ".avi"
Napisano 13 Maj 200717 l Autor U mnie dziala bez problemow, moze problem tkwi w slashu. Sprobuj zamienic ta linijke: preview_name = (getDir #preview)+ "/"+RecordName.text + ".avi" na: preview_name = (getDir #preview)+ "\\"+RecordName.text + ".avi" ciągle ten sam bład...
Napisano 14 Lipiec 200717 l >> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unknown property: "x" in undefined coś jest z tą linijką :preview_name = (getDir #preview)+ "/"+RecordName.text + ".avi"anim_bmp = bitmap view_size.x view_size.y filename:preview_name też by mi się to przydało...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto