Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Co nie działa w tym skrypcie którego używam w 3ds max 8 (skrypt pochodzi z ksiązki "Skuteczne rozwiązania", więc powinien działać):

 

local preview_name, view_size, anim_bmp

rollout RecordViewportRollout "Record Viewport" (

edittext RecordName "AVI name:" text:"RecordViewport"

spinner FramesPerSecond "Frames Per Second" range:[0.01,60.0,10.0] fieldwidth:40

checkbox OpenAfterRecord "Open AVI After Record" checked:false

checkbutton startRecord "START RECORDING" width:180

timer clock "recordClock" active:false

on startRecord changed state do (

clock.active = state

if state then (

clock.interval = 1000.0/FramesPerSecond.value

preview_name = (getDir #preview)+ "/"+RecordName.text + ".avi"

view_size = getViewSize()

anim_bmp = bitmap view_size.x view_size.y filename:preview_name

)

else (

close anim_bmp

gc light:true

if OpenAfterRecord.checked then ramplayer preview_name ""

)

)

on clock tick do (

dib = gw.getViewportDib()

copy dib anim_bmp

save anim_bmp

)

)--end roll

destroyDialog RecordViewportRollout

createDialog RecordViewportRollout 200 100

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Spróbuj tak

rollout RecordViewportRollout "Record Viewport" (

local preview_name, view_size, anim_bmp

....i potem reszta

Napisano

U mnie dziala bez problemow, moze problem tkwi w slashu. Sprobuj zamienic ta linijke:

preview_name = (getDir #preview)+ "/"+RecordName.text + ".avi"

na:

preview_name = (getDir #preview)+ "\\"+RecordName.text + ".avi"

Napisano
  • Autor
U mnie dziala bez problemow, moze problem tkwi w slashu. Sprobuj zamienic ta linijke:

preview_name = (getDir #preview)+ "/"+RecordName.text + ".avi"

na:

preview_name = (getDir #preview)+ "\\"+RecordName.text + ".avi"

ciągle ten sam bład...

Napisano

>> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unknown property: "x" in undefined

coś jest z tą linijką :preview_name = (getDir #preview)+ "/"+RecordName.text + ".avi"anim_bmp = bitmap view_size.x view_size.y filename:preview_name

też by mi się to przydało...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności