beatles Napisano 27 Kwiecień 2007 Napisano 27 Kwiecień 2007 Co nie działa w tym skrypcie którego używam w 3ds max 8 (skrypt pochodzi z ksiązki "Skuteczne rozwiązania", więc powinien działać): local preview_name, view_size, anim_bmp rollout RecordViewportRollout "Record Viewport" ( edittext RecordName "AVI name:" text:"RecordViewport" spinner FramesPerSecond "Frames Per Second" range:[0.01,60.0,10.0] fieldwidth:40 checkbox OpenAfterRecord "Open AVI After Record" checked:false checkbutton startRecord "START RECORDING" width:180 timer clock "recordClock" active:false on startRecord changed state do ( clock.active = state if state then ( clock.interval = 1000.0/FramesPerSecond.value preview_name = (getDir #preview)+ "/"+RecordName.text + ".avi" view_size = getViewSize() anim_bmp = bitmap view_size.x view_size.y filename:preview_name ) else ( close anim_bmp gc light:true if OpenAfterRecord.checked then ramplayer preview_name "" ) ) on clock tick do ( dib = gw.getViewportDib() copy dib anim_bmp save anim_bmp ) )--end roll destroyDialog RecordViewportRollout createDialog RecordViewportRollout 200 100
szarLej Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 Spróbuj tak rollout RecordViewportRollout "Record Viewport" ( local preview_name, view_size, anim_bmp ....i potem reszta
beatles Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 nie działa, nie tworzy się w ogóle animacja,pojawia się non stop komunikat:
lechoo Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 U mnie dziala bez problemow, moze problem tkwi w slashu. Sprobuj zamienic ta linijke: preview_name = (getDir #preview)+ "/"+RecordName.text + ".avi" na: preview_name = (getDir #preview)+ "\\"+RecordName.text + ".avi"
beatles Napisano 13 Maj 2007 Autor Napisano 13 Maj 2007 U mnie dziala bez problemow, moze problem tkwi w slashu. Sprobuj zamienic ta linijke: preview_name = (getDir #preview)+ "/"+RecordName.text + ".avi" na: preview_name = (getDir #preview)+ "\\"+RecordName.text + ".avi" ciągle ten sam bład...
Tomek Kosiorek Napisano 14 Lipiec 2007 Napisano 14 Lipiec 2007 >> MAXScript Rollout Handler Exception: -- Unknown property: "x" in undefined coś jest z tą linijką :preview_name = (getDir #preview)+ "/"+RecordName.text + ".avi"anim_bmp = bitmap view_size.x view_size.y filename:preview_name też by mi się to przydało...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się