Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czolem

zrobilem sobie rozne asymetryczne morfy twarzy do postaci

myslalem naiwnie ze jak zduplikuje z wartoscia -1 w transformations to w mixerze tez tak bedzie ;)

 

pytanie brzmi w jaki sposob moge "obrocic" obiekt tak zeby animation mixer to "zauwazyl"

 

nie chce mi sie robic jednego obiektu z krzywym usmiechem w prawo, a potem tracic czas na ten sam tylko ze z usmiechem w lewo

 

ale namieszalem - mysle ze wiecie o co biega...

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak z ciekawości przejrzałem te tuty - tam masz prawie wszystko napisane :)

Po co obrazek jak weightmape można namalować samemu ('w') ?

A później zaznacz shapekey'a i z menu deform -> shape wybierz Modulate Shape Key with WeightMap (XSI 6.01 fnd)

 

shapekeyft6.th.jpg

 

Edit: tylko do tego sposobu byś musiał odpić symetrycznie mesh’a z key’ami (usunąć połowę i Symmetrize) i wszystko robić na weightmap’ach. Dlaczego nie da się inaczej? Bo przy odbiciu symetrycznym ( -1 ) numery wierzchołków pozostają takie same (zmienia się tylko położenia a nie kolejność).

Napisano

jo andy

juz sobie poradzilem...zrobilem jeszcze raz na clusterach i zapisywalem od razu na modelu

a jak robilem z -1 to w mixerze niby bylo okej, ale jak zaczalem animowac to obiekt przewracał sie na "lewą strone"

 

poki co nie jestem specem, a dodatkowo obecnie nie mam czasu siedziec tydzien nad manualem wiec szukam szybkiej pomocy na forum... :)

 

dzieki za zainteresowanie

 

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności