Napisano 29 Kwiecień 200717 l Zamierzenie jest takie aby wyglądało jak zrobione w dzień. Pytanie brzmi: jak najlepiej ustawić światła aby efekt byl realistyczny? Tutaj jest kwestia tego czy material VRay z przezroczystością Refraction przepuszcza światło VRay Light (tzn światło z zewnątrz wpadające przez szyby)... tego nie wiem... Wpadłem na pomysł aby w każdym oknie umieścić słabe światło (tak aby zasymulować wpadanie światła przez okno) oczywiście z tej strony z której padałoby główne światło na samochód, byłoby ono mocniejsze... co Wy na ten pomysł?
Napisano 29 Kwiecień 200717 l To zbytek. Światło przez materiał szkła, siłą rzeczy, przejść musi, a jeśli chodzi Ci o uzyskanie w miarę realistycznego efektu, to światło padające z zewnątrz pojazdu będzie jak najbardziej na miejscu, ewentualnie możesz wrzucić do środka mały sferyczny VRay Light o małym natężeniu. Taka moja opinia na ten temat;) Pozdr!
Napisano 29 Kwiecień 200717 l Na vrayu się nie znam, ale... najlepiej zrób jakieś physical sun i sky, włącz kaustykę i GI. Nie może wyjść źle :)
Napisano 29 Kwiecień 200717 l Autor o bożesz ty mój po co kaustyka dla szyb samochodowych :) GI nie jest głupim pomysłem ... ale do tego potrzebuje pomocy wiec bede jeszcze u was pisać :) czekam na dalsze sugestie. :)
Napisano 29 Kwiecień 200717 l Nie chodzi mi o kaustykę dla szyb samochodowch :) Ale na 100% auto ma lusterka i jeśli chcesz, żeby wszystko realistycznie wyszło musisz włączyć kaustykę (nie wiem jak to w vray'u, ale w mentalu kaustyka jest potrzebna, żeby lustro odbijało wszystkie fotony)
Napisano 6 Maj 200717 l Autor lusterka są nieistotne bo na dobrą sprawę ich nie widać. Czekam na dalsze rady w końcu specjalistów tu nie brak...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto