Skocz do zawartości

Rendering wnętrza samochodu


bartiano

Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzenie jest takie aby wyglądało jak zrobione w dzień. Pytanie brzmi: jak najlepiej ustawić światła aby efekt byl realistyczny? Tutaj jest kwestia tego czy material VRay z przezroczystością Refraction przepuszcza światło VRay Light (tzn światło z zewnątrz wpadające przez szyby)... tego nie wiem... Wpadłem na pomysł aby w każdym oknie umieścić słabe światło (tak aby zasymulować wpadanie światła przez okno) oczywiście z tej strony z której padałoby główne światło na samochód, byłoby ono mocniejsze... co Wy na ten pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

To zbytek. Światło przez materiał szkła, siłą rzeczy, przejść musi, a jeśli chodzi Ci o uzyskanie w miarę realistycznego efektu, to światło padające z zewnątrz pojazdu będzie jak najbardziej na miejscu, ewentualnie możesz wrzucić do środka mały sferyczny VRay Light o małym natężeniu.

Taka moja opinia na ten temat;)

Pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o kaustykę dla szyb samochodowch :) Ale na 100% auto ma lusterka i jeśli chcesz, żeby wszystko realistycznie wyszło musisz włączyć kaustykę (nie wiem jak to w vray'u, ale w mentalu kaustyka jest potrzebna, żeby lustro odbijało wszystkie fotony)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności