Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej

Od paru dni majstruje sobie miecz swietlny i doszedlem do etapu gdzie przydalaby mi sie mala pomoc. Czuje w kosciach ze cos jest nie tak z materialami ale nie wiem co dlatego prosilbym o jakies sugestie (jedyne do czego doszedlem to to ze zloty przycisk nie pasuje mi tu na 100%).

W planach gustowna podstawka + ewentualnie ta taka unoszaca sie w powietrzu kula do treningu (nie kojarze czy to sie jakos nazywalo ale fani chyba wiedza o co chodzi).

Renderowane w V-Rayu.

Jak bedzie trzeba to wrzuce screeny materialow.

 

Wszelkie sugestie mile widziane :)

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No fajnie to wygląda!Złoty przycisk faktycznie troche nie pasuje ale...hm...to wogle wygląda jakoś tak za ładnie...zbyt gładko...z tego co ja pamietam to miecze były nieco bardziej nieregularne...ale moge sie mylić...no i nie było tylko jednego przycisku on/off tylko taki maly panelik z niepieska i czerwona dioda...cos mi sie tak kojarzy...zrób całą wystawkę mieczy!Powodzenia!

 

EDIT:

http://www.oohyeahzone.com/collection/cb/cb5-lightsabers-prequel.html

To Ci się na pewno przyda!:)

Napisano

Jeżeli chodzi o materiały to chyba wiem w czym problem- wydaje mi się że ten miecz ma materiał bardziej plastiku niż metalu, a powinien być metal.Złoty przycisk odpada of course. Mam nadzieję że nię będzie samej rączki ale i laserowe ostrze.

Powodzenia !

Napisano

mnie sie bardzo podoba choć ten szary materiał mógłby byc nieco bardziej metaliczny...IMO oczywiście!To ostrze na górze renderowane czy doróbka?

Napisano

za rada zmienilem BRDF na ward, dorzucilem hdri (kiepska bo kiepska ale na testy starczyla)

troche ciemnawe ale to sie naprawi ;) co sadzicie teraz? lepiej?

 

cqs1178891954q.jpg

Napisano

No ! wreszcie to metal jest a nie plastik! :-) ale żeby się do czegoś przyczepić to powiem że trochę za bardzo chromowe ale ogólnie spoko :)

Napisano

@QbisieQ

dzieki ;) a co do przyczepiania sie to prosze bardzo :) nawet nalegam, przeciez o to chodzi zebyscie sie przyczepiali

 

@Radzisz

wrzuce cos potem :)

Napisano

Jeszcze można popróbować lekko rozmyć te odbicia, sprawdzić różne poziomy difuse i reflect, ustawić fresnela dla odbić i IOR na 12-15. Jest lepiej, może być jeszcze ładniej. Nad lepszą HDRką też bym się zastanowił (bardziej zróżnicowaną).

Napisano

A ja poproszę o zmianę podłoża, wiem, że to testy, ale te kafelki to jakaś pomyłka w zestawieniu z Sc-fiction;P

Napisano

dzieki za rady, jak najbardziej poprobuje roznych ustawien

 

co do podloza to oczywiscie bedzie inne, jakie zalezy od tego jak sie akcja rozwinie, albo zakoncze na dorobieniu podstawki i zrobi sie jakis pseudo studyjny render w stylu tapety albo zmajstruje jakas wieksza scenke

 

aktualne podloze (jak i HDRI) zostalo dodane jedynie w celu uzyskania jakis ciekawszych odbic, ot tak zebym mial wieksze pojecie co sie dzieje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności