mrozik26 Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 chciałbym uzyskąć fajny efekt poszarpanych brzegów (nic nie jest idealne) czy da sie to zrobić texturalnie albo jakos innaczej tylko żeby efekt był dość dobry...
Ania Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 opacity map (jeśli z daleka), najlepiej taka która ma coś wspólnego z diffuse mapą drewna. albo displacement (jeśli drewno ma być grubsze i np. tam gdzie jest ucięte jest poszarpane) albo po prostu wymodelować (tak będzie najdokładniej, i najbardziej pracochłonnie). najlepiej powiedz jakiego typu ma być to drewno (deski, czy kłody, czy co), i gdzie ma być poszarpane, to można będzie dać bardziej konkretne rady, albo pokaż zdjęcie efektu który chcesz uzyskać.
mrozik26 Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 to jest lewy bok pewnej starej komody ... a jeśli by ktoś mogł odpowiedź jeszce na takie pytanie ... jak najlepiej ztexturować obiekt gdzie np w w danym miejscu ma być inna textura itp .. ?? (zdjecia niemam poniewaz robie to z własnego projketu na karteczce - jeden bok komody ma byc tak jakby dobity z takiej gorszej deski poszarpana zniekształcona peknieta itp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się