Napisano 3 Maj 200717 l chciałbym uzyskąć fajny efekt poszarpanych brzegów (nic nie jest idealne) czy da sie to zrobić texturalnie albo jakos innaczej tylko żeby efekt był dość dobry...
Napisano 3 Maj 200717 l opacity map (jeśli z daleka), najlepiej taka która ma coś wspólnego z diffuse mapą drewna. albo displacement (jeśli drewno ma być grubsze i np. tam gdzie jest ucięte jest poszarpane) albo po prostu wymodelować (tak będzie najdokładniej, i najbardziej pracochłonnie). najlepiej powiedz jakiego typu ma być to drewno (deski, czy kłody, czy co), i gdzie ma być poszarpane, to można będzie dać bardziej konkretne rady, albo pokaż zdjęcie efektu który chcesz uzyskać.
Napisano 3 Maj 200717 l Autor to jest lewy bok pewnej starej komody ... a jeśli by ktoś mogł odpowiedź jeszce na takie pytanie ... jak najlepiej ztexturować obiekt gdzie np w w danym miejscu ma być inna textura itp .. ?? (zdjecia niemam poniewaz robie to z własnego projketu na karteczce - jeden bok komody ma byc tak jakby dobity z takiej gorszej deski poszarpana zniekształcona peknieta itp
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto