Sisio Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Napisano 19 Czerwiec 2007 Echhh, mam nadzieję, że patent z powrotem do czasu rzeczywistego po wyczerpaniu AP nie przejdzie :/...lub że ew. da się to zmodować. S.
SSn4k3 Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 Lub po prostu wyłączyc w game options;) http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=34359 - ok, mamy conieco tekstu ogarnietego w artykul. Autorowi chyba sluzy slowo protagonista bo troszke go naduzywa:)
Sisio Napisano 20 Czerwiec 2007 Autor Napisano 20 Czerwiec 2007 Hem, hem, pojawiło się trochę nowych informacji http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=37018 ...i niestety, AP będą się regenerować w czasie rzeczywistym :/ No nic, może będzie to działać lepiej, niż to sobie wyobrażam. Jedna rzecz - ludzie strasznie narzekają na system drzewa dialogowego, który ma być identyczny z tym z Obliviona...eee, czy w F1&2 nie było przypadkiem drzewa dialogowego, tyle, że napisanego o niebo lepiej niż w Oblivionie? A może coś źle sobie przypominam? S.
SSn4k3 Napisano 20 Czerwiec 2007 Napisano 20 Czerwiec 2007 Wole drzewo niż dialog wikipedyczny bo w morrowindzie krew mnie zalewała;]
Mkaszpir Napisano 24 Czerwiec 2007 Napisano 24 Czerwiec 2007 no sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie, na plus muszę zaliczyć brak izometrii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się