Sisio Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Echhh, mam nadzieję, że patent z powrotem do czasu rzeczywistego po wyczerpaniu AP nie przejdzie :/...lub że ew. da się to zmodować. S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSn4k3 Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Lub po prostu wyłączyc w game options;) http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=34359 - ok, mamy conieco tekstu ogarnietego w artykul. Autorowi chyba sluzy slowo protagonista bo troszke go naduzywa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sisio Napisano 20 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2007 Hem, hem, pojawiło się trochę nowych informacji http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=37018 ...i niestety, AP będą się regenerować w czasie rzeczywistym :/ No nic, może będzie to działać lepiej, niż to sobie wyobrażam. Jedna rzecz - ludzie strasznie narzekają na system drzewa dialogowego, który ma być identyczny z tym z Obliviona...eee, czy w F1&2 nie było przypadkiem drzewa dialogowego, tyle, że napisanego o niebo lepiej niż w Oblivionie? A może coś źle sobie przypominam? S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSn4k3 Napisano 20 Czerwiec 2007 Share Napisano 20 Czerwiec 2007 Wole drzewo niż dialog wikipedyczny bo w morrowindzie krew mnie zalewała;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkaszpir Napisano 24 Czerwiec 2007 Share Napisano 24 Czerwiec 2007 no sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie, na plus muszę zaliczyć brak izometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się