Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam chcę zrobić symulację treningu worku bokserskim. Sytuacja wygląda następująco:

 

1) Próbowałem zrobić tak: Stworzyłem oiltank następnie kolekcję RigidBody i ConstraintSolver. Ustawiłem pivot point oiltanka na sam szczyt (tak jakby był przypięty od góry) następnie dodałem Point-Point Constraint i mój worek jako child. Połączyłem kolekcje. Ustawiłem masę na 10 i resztę zostawiłem bez zmian (mesh convex hull). Obróciłem trochę worek tak żeby się mógł pobujać. Puszczam symulację i niby ok worek opada ale po przejściu przez punkt w którym wisi pionowo wychyla się jeszcze trochę i symulacja się zatrzymuje ? Czemu nie mogę uzyskać ładnego wahadła ze stopniowym wyhamowaniem i zatrzymaniem w pionie ?

 

2) Proszę o jakieś wskazówki jak moge zasymulować uderzenie bipeda w worek i jego realne wychylenie (worka) pod wpływem uderzenia ? Jestem początkujący w reactorze :P

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W CSolver zmień Deactivator Treshold na 0.

Tyle ze to też nie rozwiązuje sprawy bo worek buja się jak oszalały w nieskączoność. takie perpetum mobile :)

 

radzę zrobić ci to używająć liny z zaznaczoną opcją "constrain" w rope modyfikatorze

Napisano

no fakt :) buja się ale nie zatrzymuje a chodzi mi o ładne wahadełko :) A mógłbyś dokładnie opisać ten pomysł z liną ?

Napisano

ok dzięki pokombinuję z liną:) Jakby ktoś jeszcze mógł mi podpowiedzieć odnośnie drugiego pytania to będę wdzięczny :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności