Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam chcę zrobić symulację treningu worku bokserskim. Sytuacja wygląda następująco:

 

1) Próbowałem zrobić tak: Stworzyłem oiltank następnie kolekcję RigidBody i ConstraintSolver. Ustawiłem pivot point oiltanka na sam szczyt (tak jakby był przypięty od góry) następnie dodałem Point-Point Constraint i mój worek jako child. Połączyłem kolekcje. Ustawiłem masę na 10 i resztę zostawiłem bez zmian (mesh convex hull). Obróciłem trochę worek tak żeby się mógł pobujać. Puszczam symulację i niby ok worek opada ale po przejściu przez punkt w którym wisi pionowo wychyla się jeszcze trochę i symulacja się zatrzymuje ? Czemu nie mogę uzyskać ładnego wahadła ze stopniowym wyhamowaniem i zatrzymaniem w pionie ?

 

2) Proszę o jakieś wskazówki jak moge zasymulować uderzenie bipeda w worek i jego realne wychylenie (worka) pod wpływem uderzenia ? Jestem początkujący w reactorze :P

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W CSolver zmień Deactivator Treshold na 0.

Tyle ze to też nie rozwiązuje sprawy bo worek buja się jak oszalały w nieskączoność. takie perpetum mobile :)

 

radzę zrobić ci to używająć liny z zaznaczoną opcją "constrain" w rope modyfikatorze

Napisano
  • Autor

no fakt :) buja się ale nie zatrzymuje a chodzi mi o ładne wahadełko :) A mógłbyś dokładnie opisać ten pomysł z liną ?

Napisano
  • Autor

ok dzięki pokombinuję z liną:) Jakby ktoś jeszcze mógł mi podpowiedzieć odnośnie drugiego pytania to będę wdzięczny :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności