Napisano 8 Maj 200717 l Witam chcę zrobić symulację treningu worku bokserskim. Sytuacja wygląda następująco: 1) Próbowałem zrobić tak: Stworzyłem oiltank następnie kolekcję RigidBody i ConstraintSolver. Ustawiłem pivot point oiltanka na sam szczyt (tak jakby był przypięty od góry) następnie dodałem Point-Point Constraint i mój worek jako child. Połączyłem kolekcje. Ustawiłem masę na 10 i resztę zostawiłem bez zmian (mesh convex hull). Obróciłem trochę worek tak żeby się mógł pobujać. Puszczam symulację i niby ok worek opada ale po przejściu przez punkt w którym wisi pionowo wychyla się jeszcze trochę i symulacja się zatrzymuje ? Czemu nie mogę uzyskać ładnego wahadła ze stopniowym wyhamowaniem i zatrzymaniem w pionie ? 2) Proszę o jakieś wskazówki jak moge zasymulować uderzenie bipeda w worek i jego realne wychylenie (worka) pod wpływem uderzenia ? Jestem początkujący w reactorze :P
Napisano 8 Maj 200717 l W CSolver zmień Deactivator Treshold na 0. Tyle ze to też nie rozwiązuje sprawy bo worek buja się jak oszalały w nieskączoność. takie perpetum mobile :) radzę zrobić ci to używająć liny z zaznaczoną opcją "constrain" w rope modyfikatorze
Napisano 8 Maj 200717 l Autor no fakt :) buja się ale nie zatrzymuje a chodzi mi o ładne wahadełko :) A mógłbyś dokładnie opisać ten pomysł z liną ?
Napisano 8 Maj 200717 l http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=122&unfold=exclusive 3 zakładka "Lift"
Napisano 8 Maj 200717 l Autor ok dzięki pokombinuję z liną:) Jakby ktoś jeszcze mógł mi podpowiedzieć odnośnie drugiego pytania to będę wdzięczny :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto