Skocz do zawartości

a12

Members
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

a12's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. a12

    PFlow keep apart operator

    Rosyjską ruletkę ?
  2. Witam Czy jest jakiś sposób na określenie czy wystąpiła kolizja (czy raczej czy cząsteczki znalazły się w odległości Robię symulację kropel ściekających po szybie podczas deszczu, jedne osiadają na deflektorze (szybie) - czyli ustawiam na kolizji speed=0. Inne ściekają po niej (dzięki speed by surface). Chciałbym osiągnąć takie coś: jeśli ściekająca kropla na swojej drodze napotka kroplę która się nie porusza, ta stojąca może np. umrzeć albo ruszyć z resztą (tak jak jest w rzeczywistości). Może są inne, lepsze sposoby na uzyskanie tego efektu niekoniecznie keep apart operator? Będę wdzięczny za wszelkie pomysły i sugestie:)
  3. a12

    Float Limit na Bipeda?

    ok, jakbyś mógł to sprawdzić i jakoś bliżej mnie naprowadzić, chociaż gdzie w helpie szukać takich opcji będę przeogromnie wdzięczny ;)
  4. Witam czy jest możliwość nałożenia jakiegoś kontrolera ograniczającego obroty poszczególnych kości bipeda ? Mam kosmo problem, bo mam przygotowane pliki .bip z gotowymi animacjami jednak model jest zriggowany tak na styk:P i każde nieprzewidziane przeze mnie ułożenie kości rozsypuje wszystko więc się zastanawiam czy mógłbym nałożyć jakieś ograniczenia które trzymały by mi siatkę w jako takim porządku po wczytaniu .bip'ów ? Do normalnych obiektów Float Limit działa idealnie ale do bipeda nie da się tego przypisać :/ Czy zostaje po prostu ręcznie w workbenchu edytować klucze każdej kości ....? :/// strasznie dużo pracy :(
  5. Witam mam banalną scenę opartą o to: http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=123&unfold=exclusive z tą różnicą że zamiast monet mam gwoździe: zrobione splajn + lathe -> convert do edit poly. Zapuszczam symulację, gwoździe spadają i w momencie kontaktu z podłożem wystrzeliwują z nieopisaną prędkością dosłownie w kosmos i znikają z pola widzenia:/ czemu nie opadają naturalnie (myślałem że coś z ustawieniami ale boxy i inne prymitywy reagują normalnie) ? Gdy zapuszczam Create Animation otrzymuje w opisanym momencie taki komunikat: RigidBody nail01 The Body Became unstable during simulation; transform from that time haven't been updated. Co można z tym zrobić ?
  6. Jeśli chodzi o łódź to mam zajęcia z maxa na PŁ, nie wiem jak wyglądają te specjalne szkolenia ale to co jest na zajęciach to jest porażka :/ Ja bym raczej zapytał czy ktoś wie gdzie można się nauczyć w sensie na prawdę nauczyć maxa za granicą np. jakiś wakacyjny kurs ? Wiem że we francji są takie rzeczy organizowane i portfolia zabijają! Chętnie bym wyjechał ale francuskiego nie znam ni w ząb;) Obiło się coś komuś o uszy gdzie po angielsku uczą ?
  7. a12

    studio w vray

    http://commerce.vismasters.com/download/view/type/?dtid=2 -> Chaos Group - też kilka porządnych tutków :D
  8. ok dzięki pokombinuję z liną:) Jakby ktoś jeszcze mógł mi podpowiedzieć odnośnie drugiego pytania to będę wdzięczny :)
  9. no fakt :) buja się ale nie zatrzymuje a chodzi mi o ładne wahadełko :) A mógłbyś dokładnie opisać ten pomysł z liną ?
  10. Witam chcę zrobić symulację treningu worku bokserskim. Sytuacja wygląda następująco: 1) Próbowałem zrobić tak: Stworzyłem oiltank następnie kolekcję RigidBody i ConstraintSolver. Ustawiłem pivot point oiltanka na sam szczyt (tak jakby był przypięty od góry) następnie dodałem Point-Point Constraint i mój worek jako child. Połączyłem kolekcje. Ustawiłem masę na 10 i resztę zostawiłem bez zmian (mesh convex hull). Obróciłem trochę worek tak żeby się mógł pobujać. Puszczam symulację i niby ok worek opada ale po przejściu przez punkt w którym wisi pionowo wychyla się jeszcze trochę i symulacja się zatrzymuje ? Czemu nie mogę uzyskać ładnego wahadła ze stopniowym wyhamowaniem i zatrzymaniem w pionie ? 2) Proszę o jakieś wskazówki jak moge zasymulować uderzenie bipeda w worek i jego realne wychylenie (worka) pod wpływem uderzenia ? Jestem początkujący w reactorze :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności