Jump to content

syriusz 27

Members
  • Content Count

    324
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About syriusz 27

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Mielec
  1. Jeszcze coś takiego znalazłem przypadkowo http://www.youtube.com/user/dinosauroo#p/u/10/RPNvqz8xTjU
  2. Witam wszystkich, chciałem sie dowiedzieć na ile wycenilibyście taką animacje, ile to jest warte?
  3. Może to pomoże zobacz jak się rusza :) tu taki tutorial może pomoże ?
  4. Masakra, mam zkrzyżowane vertexy, jest jakiś relax do tego żeby to rozprostować? Tym pędzlem to się raczej zamorduję? Co w takich przypadkach można zrobić? Przed przypisaniem kości dodałem kilkanaście podziałów właśnie w tym miejscu, żeby dobrze się klapa zgnała.
  5. A no właśnie, nie zaczaiłem jakie ma znaczenie słowo malowanie wag. Niby próbuje ustawić skina tak jak byc powinno, ale zawsze jest to coś. Kris_R dzieki za odpowieź.
  6. Witam, mam kolejny problem, na załączniku widać miejsce zgięcia kości i ładnie dopasowaną siatką, nie zgina sie pod kontem prostym, lecz jest to miejsce przy samej kości a takie zgięcie musi być na całej szerokości torby. Jak to zrobić? Chyba nie ma sensu dodawać kolejnych kości bo wyszło by ich chyba ze 100 na całej szerokości torby? Jak zmodyfikować obwiednie tak aby uwypuklenie na złamaniu siatki zadziałalo na całej długości torby?
  7. asblaze - jak te kości rozmieścić? Zrobiłem to na dwóch kościach nie na trzech, nie zgina mi się to tylko obraca, zgina się tylko kość?
  8. Witam, Panowie mam problem, chce zanimować w jak najprostszy sposób klapę od torby na pizze w miejscu zgięcia, używałem różnych modyfikatorów do wyselekcjonowanych vertexuw ale jakoś się to kompletnie rozłazi. Czy najlepszym wyjściem jest zrobienie tego za pomocą kości? Na zdjeciu czerwone linie to miejsce zgięcia, klapa ma się zamykać do góry.
  9. Wydaje mi się że masz zbyt intensywne światło za kamerą, to światło jest do lekkiego doświetlenia, przyglądnij się w swoim pokoju jak światło pada przez okno, w różnych miejscach pada z różnym natężeniem. Teraz masz za jasno:)
  10. Pobaw się color mappingiem, multiplier daj na 2/ burn value zmniejsz na 0,4 W ustawieniach silnika primary bounces zmień na brute force- spowoduje to zmniejszenie ziarna kosztem wydłużenia renderingu. Jeśli używasz kamery vraya to zmniejsz winietę, tak do o,4 zobacz też jak to będzie wyglądało i bez niej. Za kamerą ummieść również jeden vraylight co by dośiwetlić pomieszczenie. W Lightcache Subdivs zminiejsz do 1000, do samych testów wystarczy i 300. To tak na szybko, jak sprawdzisz sobie ustawienia to daj znać, będziemy dalej kombinować.
  11. ok działa, gąbka ładnie po okręgu myje powierzchnie z tym że chciałbym połaczyć z nią jeszcze jedne ruch, ruch wokół np. walca w poziomej płaszczyźnie. Czyli ruch po kole i ruch do przodu i do tyłu wokół walca (nogi) tak jak jest na renderach w załączniku. Nie ukrywam, nie wiem jak te dwie ścieszki ruchu połączyć, jak dodam ścieżkę ruchu jedną to druga przestaje działać.
  12. Dzięki za odpowiedzi, przetestuje animke i dam znać co mi z tego wyszło:)
  13. dzieki za odpowiedź, najlepiej samemu sprawdzić, można dowolnym przedmiotem testować na sobie ruchy koliste, wówczas lepiej będzie widoczne ruchy które chcę zanimować.
  14. Witam wszystkich, mam do was pytanie o zanimowanie ruchu gąbki myjącej np. nogę. Niby nic trudnego ale gąbka ma poruszać się po elipsie jako ruchy koliste i dodatkowo ma być pokazany ruch np. z lewej do prawej. Nie mogę tego połączyć w całość, jak uda mi się zanimować gąbkę po elipsie myjącej nogę to przy ruchu z lewej na prawą nie udaje mi się zrobić. W załączniku prosty schemat:)
  15. Ta co zjadła torcik w ostatniej scenie robi za balonik, kompletnie nie wiadomo o co chodzi, mam nie przespaną nockę, myślałem że już totalnie nie czaję, a tu proszę nie tylko ja...
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy