a12 Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 Witam chcę zrobić symulację treningu worku bokserskim. Sytuacja wygląda następująco: 1) Próbowałem zrobić tak: Stworzyłem oiltank następnie kolekcję RigidBody i ConstraintSolver. Ustawiłem pivot point oiltanka na sam szczyt (tak jakby był przypięty od góry) następnie dodałem Point-Point Constraint i mój worek jako child. Połączyłem kolekcje. Ustawiłem masę na 10 i resztę zostawiłem bez zmian (mesh convex hull). Obróciłem trochę worek tak żeby się mógł pobujać. Puszczam symulację i niby ok worek opada ale po przejściu przez punkt w którym wisi pionowo wychyla się jeszcze trochę i symulacja się zatrzymuje ? Czemu nie mogę uzyskać ładnego wahadła ze stopniowym wyhamowaniem i zatrzymaniem w pionie ? 2) Proszę o jakieś wskazówki jak moge zasymulować uderzenie bipeda w worek i jego realne wychylenie (worka) pod wpływem uderzenia ? Jestem początkujący w reactorze :P
Lis Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 W CSolver zmień Deactivator Treshold na 0. Tyle ze to też nie rozwiązuje sprawy bo worek buja się jak oszalały w nieskączoność. takie perpetum mobile :) radzę zrobić ci to używająć liny z zaznaczoną opcją "constrain" w rope modyfikatorze
a12 Napisano 8 Maj 2007 Autor Napisano 8 Maj 2007 no fakt :) buja się ale nie zatrzymuje a chodzi mi o ładne wahadełko :) A mógłbyś dokładnie opisać ten pomysł z liną ?
Lis Napisano 8 Maj 2007 Napisano 8 Maj 2007 http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=122&unfold=exclusive 3 zakładka "Lift"
a12 Napisano 8 Maj 2007 Autor Napisano 8 Maj 2007 ok dzięki pokombinuję z liną:) Jakby ktoś jeszcze mógł mi podpowiedzieć odnośnie drugiego pytania to będę wdzięczny :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się