Ex3 Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Postać krowil, taki groźny pies/byk/smok. Teksturka ,w trakcie tworzenia. Soft: Blender - (subsurf) Render - 3dsmax9 trial Texturka - Photoshop
Gomez Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 Ten pysk jakos nie za bardzo groznie wyglada i te rogi moze powinny byc do przodu skierowane. Moze wiecej rogow mu zrob. No i najpierw porzadnie go wymodeluj a potem tekstury. Powodzenia.
Ex3 Napisano 21 Maj 2007 Autor Napisano 21 Maj 2007 Kierunek rogów był z góry ustalony przez concept. A pysk potraktowałem troche humorystycznie, tzn ten groźny pies/byk/łotewer jest raczej lekką interpretacją.
BLADE Napisano 21 Maj 2007 Napisano 21 Maj 2007 fajnie ze blender, ale jak juz napisano moglbys podmodelowac to jeszcze. nei widze sensu renderowania tego w maxie. wystarczyl by infernal plus AO i byloby znacznie lepsze. popracuj jeszcze na tym. ps: rownierz pracuje w blenderze.
Ex3 Napisano 22 Maj 2007 Autor Napisano 22 Maj 2007 A tak wygląda model. I szczerze mówiąc nie bardzo chce mi sie już go modelować. Ponieważ zmieniam prace, nie mogę pracować dalej nad tym projektem :D.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się