Napisano 21 Maj 200717 l Postać krowil, taki groźny pies/byk/smok. Teksturka ,w trakcie tworzenia. Soft: Blender - (subsurf) Render - 3dsmax9 trial Texturka - Photoshop
Napisano 21 Maj 200717 l Ten pysk jakos nie za bardzo groznie wyglada i te rogi moze powinny byc do przodu skierowane. Moze wiecej rogow mu zrob. No i najpierw porzadnie go wymodeluj a potem tekstury. Powodzenia.
Napisano 21 Maj 200717 l Autor Kierunek rogów był z góry ustalony przez concept. A pysk potraktowałem troche humorystycznie, tzn ten groźny pies/byk/łotewer jest raczej lekką interpretacją.
Napisano 21 Maj 200717 l fajnie ze blender, ale jak juz napisano moglbys podmodelowac to jeszcze. nei widze sensu renderowania tego w maxie. wystarczyl by infernal plus AO i byloby znacznie lepsze. popracuj jeszcze na tym. ps: rownierz pracuje w blenderze.
Napisano 22 Maj 200717 l Autor A tak wygląda model. I szczerze mówiąc nie bardzo chce mi sie już go modelować. Ponieważ zmieniam prace, nie mogę pracować dalej nad tym projektem :D.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto