Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tu tez tacy zagladaja ;)

 

Programista silnika gry do gry Afterfall.

 

Wymagania:

 

– Doskonała znajomość języka C++, szczególnie zasad programowania obiektowego,

– Doświadczenie zdobyte podczas projektowania i tworzenia gier typu cRPG (lub rozbudowanych FPP),

– Znajomość i umiejętność projektowania elementów wchodzących w skład gry i sposobów przepływu danych między nimi,

– Podstawowa znajomość OpenGL/DirectX, algorytmów stosowanych w AI, działania silników fizycznych,

– Praktyczna umiejętność wykorzystania wzorców projektowych stosowanych w grach,

– Znajomość bibliotek STL i BOOST,

– Pragmatyczne podejście do programowania,

– Umiejętność pracy w zespole i zdolność do pracy zdalnej.

 

Szukamy również programisty do nowo tworzonej strategii (ekonomiczno-z elementami rpg) PA:

 

Programista silnika gry 2D

 

Wymagania:

 

– Doskonała znajomość języka C++, szczególnie zasad programowania obiektowego,

– Bardzo dobra znajomość jednej z bibliotek graficznych 2D: OpenLayer, Allegro, SDL...,

– Elementarna znajomość OpenGL/DirectX,

– Doświadczenie zdobyte podczas projektowania i tworzenia gier typu RTS lub strategicznych,

– Znajomość i umiejętność projektowania elementów wchodzących w skład gry i sposobów przepływu danych między nimi,

– znajomość podstawowych algorytmów AI,

– Praktyczna umiejętność wykorzystania wzorców projektowych stosowanych w grach,

– Znajomość bibliotek STL i BOOST,

– Pragmatyczne podejście do programowania,

– Umiejętność pracy w zespole i zdolność do pracy zdalnej.

 

kontakt: [email protected]

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności