intoxicate Napisano 23 Maj 2007 Napisano 23 Maj 2007 Tu tez tacy zagladaja ;) Programista silnika gry do gry Afterfall. Wymagania: – Doskonała znajomość języka C++, szczególnie zasad programowania obiektowego, – Doświadczenie zdobyte podczas projektowania i tworzenia gier typu cRPG (lub rozbudowanych FPP), – Znajomość i umiejętność projektowania elementów wchodzących w skład gry i sposobów przepływu danych między nimi, – Podstawowa znajomość OpenGL/DirectX, algorytmów stosowanych w AI, działania silników fizycznych, – Praktyczna umiejętność wykorzystania wzorców projektowych stosowanych w grach, – Znajomość bibliotek STL i BOOST, – Pragmatyczne podejście do programowania, – Umiejętność pracy w zespole i zdolność do pracy zdalnej. Szukamy również programisty do nowo tworzonej strategii (ekonomiczno-z elementami rpg) PA: Programista silnika gry 2D Wymagania: – Doskonała znajomość języka C++, szczególnie zasad programowania obiektowego, – Bardzo dobra znajomość jednej z bibliotek graficznych 2D: OpenLayer, Allegro, SDL..., – Elementarna znajomość OpenGL/DirectX, – Doświadczenie zdobyte podczas projektowania i tworzenia gier typu RTS lub strategicznych, – Znajomość i umiejętność projektowania elementów wchodzących w skład gry i sposobów przepływu danych między nimi, – znajomość podstawowych algorytmów AI, – Praktyczna umiejętność wykorzystania wzorców projektowych stosowanych w grach, – Znajomość bibliotek STL i BOOST, – Pragmatyczne podejście do programowania, – Umiejętność pracy w zespole i zdolność do pracy zdalnej. kontakt: [email protected]
Rekomendowane odpowiedzi