Napisano 26 Maj 200717 l Szukałem i szukałem tu czegoś na ten temat a przedemna pietrzyly sie tylko pytania o szczegoly w modelingu, prace innych forumowiczow itp. A niemoge znaleść żadnej informacji o tym co zrobic gdy mam gotowy model i chce go wstawic powiedzmy do quake'a albo counter strike'a. (Może nieumiem szukać albo coś przeoczyłem ale niemoglem sie dokopac do takiego tematu) ps. Jestem w tej kwestii strasznie zielony wiec prosze o wyrozumiałość
Napisano 26 Maj 200717 l musisz znać format jaki obsłóguje edytor gry wyexportowac plik do tego formatu i w zależnosci od gry (zazwyczaj kazdy ma swoj system) otworzyć jej edytor i kombinować :D. moze jak podasz konkretną gre to ktoś będzie umiał ci pomoc dokładniej... jak sie myle poprawcie mnie :P
Napisano 26 Maj 200717 l Racja, jesli np. robisz swoja prosta gre 3d, to piszesz edytor, ktory potrafi importowac powiedzmy modele zapisane w *.lwo lub *.3ds . Polecam lekturke na gamedev.net , lub gamedev.pl.
Napisano 26 Maj 200717 l Autor zalezy mi na counter striku czyli najpierw musze zrobic edytor? sadzilem ze moge w 3dsie zrobic model i poprostu zapisac go w odpowiednim formacie
Napisano 26 Maj 200717 l potrzebujesz jakiś rodzaj SDK do Counter Strike. A konkretnie - edytor (Hammer), oraz exportery do softu 3d. Więcej niestety nie pomogę, nigdy nic nie robiłem do gier Valve. Może te linki pomogą: http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Developer_Community:Community_Portal http://developer.valvesoftware.com/wiki/Modding_Sites
Napisano 26 Maj 200717 l jak wejdziesz do Steam to tam powinieneś mieć opcje instalacji/uruchomienia Valve SDK czy coś takiego. a tam już będą linki do stron z tutorialami i eksporterami. i przygotuj się na tony czytania bo jednym kliknięciem nie wrzucisz modelu do gry.
Napisano 26 Maj 200717 l Poszukaj stronek o modowaniu gier tam napewno znajdziesz wiele konkretnych informacji tutoriali i rozwiązań problemów na które z pewnościa natrafisz...
Napisano 26 Maj 200717 l Nie musisz żadnego edytora. Ściągnij World Crafta. W nim cały HL, CS został zrobiony. Większość gier ma podstawowe edytory, albo dołączone do gry. a jak już chcesz pisać edytor. Czego nie polecam robić: triki guru programowania gier 3d. Tam masz cały duży rozdział o formatach od bin po 3ds.
Napisano 28 Maj 200717 l normalnie znajdz fanowską o modingu danej gry, tam sa na ogół tutki jak wstawić model do gry i po problemie, inna sprawa ze nie zawsze jest to przyjmne ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto