Jorax Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 Szukałem i szukałem tu czegoś na ten temat a przedemna pietrzyly sie tylko pytania o szczegoly w modelingu, prace innych forumowiczow itp. A niemoge znaleść żadnej informacji o tym co zrobic gdy mam gotowy model i chce go wstawic powiedzmy do quake'a albo counter strike'a. (Może nieumiem szukać albo coś przeoczyłem ale niemoglem sie dokopac do takiego tematu) ps. Jestem w tej kwestii strasznie zielony wiec prosze o wyrozumiałość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shalivan Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 musisz znać format jaki obsłóguje edytor gry wyexportowac plik do tego formatu i w zależnosci od gry (zazwyczaj kazdy ma swoj system) otworzyć jej edytor i kombinować :D. moze jak podasz konkretną gre to ktoś będzie umiał ci pomoc dokładniej... jak sie myle poprawcie mnie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SSn4k3 Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 Racja, jesli np. robisz swoja prosta gre 3d, to piszesz edytor, ktory potrafi importowac powiedzmy modele zapisane w *.lwo lub *.3ds . Polecam lekturke na gamedev.net , lub gamedev.pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jorax Napisano 26 Maj 2007 Autor Share Napisano 26 Maj 2007 zalezy mi na counter striku czyli najpierw musze zrobic edytor? sadzilem ze moge w 3dsie zrobic model i poprostu zapisac go w odpowiednim formacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 potrzebujesz jakiś rodzaj SDK do Counter Strike. A konkretnie - edytor (Hammer), oraz exportery do softu 3d. Więcej niestety nie pomogę, nigdy nic nie robiłem do gier Valve. Może te linki pomogą: http://developer.valvesoftware.com/wiki/Valve_Developer_Community:Community_Portal http://developer.valvesoftware.com/wiki/Modding_Sites Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
therealremi Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 jak wejdziesz do Steam to tam powinieneś mieć opcje instalacji/uruchomienia Valve SDK czy coś takiego. a tam już będą linki do stron z tutorialami i eksporterami. i przygotuj się na tony czytania bo jednym kliknięciem nie wrzucisz modelu do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony M. Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 Poszukaj stronek o modowaniu gier tam napewno znajdziesz wiele konkretnych informacji tutoriali i rozwiązań problemów na które z pewnościa natrafisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruzh3r Napisano 26 Maj 2007 Share Napisano 26 Maj 2007 Nie musisz żadnego edytora. Ściągnij World Crafta. W nim cały HL, CS został zrobiony. Większość gier ma podstawowe edytory, albo dołączone do gry. a jak już chcesz pisać edytor. Czego nie polecam robić: triki guru programowania gier 3d. Tam masz cały duży rozdział o formatach od bin po 3ds. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 28 Maj 2007 Share Napisano 28 Maj 2007 normalnie znajdz fanowską o modingu danej gry, tam sa na ogół tutki jak wstawić model do gry i po problemie, inna sprawa ze nie zawsze jest to przyjmne ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr Pank Napisano 3 Czerwiec 2007 Share Napisano 3 Czerwiec 2007 http://www.sprysoft.com/games-development-series-volume/p_29785.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się