ttaaddeekk Napisano 27 Maj 2007 Share Napisano 27 Maj 2007 chodzi mi o cos takiego, że jest np ramie robota i chwyta jakis przdmiot, unosi i przestawia na inne miejsce, jak to zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 27 Maj 2007 Share Napisano 27 Maj 2007 animation->constrains->link constrain - chyba to... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zioło Napisano 27 Maj 2007 Share Napisano 27 Maj 2007 jeśli używasz bipeta mozesz też wejsc w zakladke motion zaznaczyć dłoń, otworzyć zakładke key info ustawiasz klucz np w klatce 0 rozwijasz podzakładke IK, strzałeczka wybierasz boxa lub inna rzecz ktora chcesz zlinkowac, potem z body zmieniasz na object a IK blend zmieniasz na 1. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 27 Maj 2007 Share Napisano 27 Maj 2007 w helpie jest sporo o tym, w tutkach do bipeda. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 27 Maj 2007 Autor Share Napisano 27 Maj 2007 akurat IK a nie bipeda, ale to co streaker napisal pomoglo dzieki wielkie. repy rozdane ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się