Ziper Napisano 30 Maj 2007 Napisano 30 Maj 2007 Witam wszystkich! To moj pierwszy post na tym boardzie dlatego chcialem sie przywitac :) a teraz mam pare pytan dotyczacych maxscript. 1) W jaki sposob moge pobrac nazwe obiektu dla pierwszego parametru funkcji move oraz rotate ktory zostal zaimportowy na scene za pomoca menu>file->import... ? 2) Jakie funkcje w maxscript sluza do parsowania stringow?. Mam np cos takiego "Model_22sb.3ds 23 1 2 4" i teraz jak najprosciej odczytac wartosci po odstepach. Bardzo przydalaby mi sie funkcja podobna do sprintf z jezyka c 3) Podczas importu modeli 3ds czasami pojawia sie komunikat "Import name conflict" i dotyczy on nazwy kamery. Nie moge sobie pozwolic na reczna zmiane nazw ze wzgledu na duza ilosc importowanych modeli(powyzej 100), dlatego chcialem ten komunikat jakos pominac. Macie pomysly jak to zrobic ? :) Dodam jeszcze ze uzywam 3d max v6... Edit2 Problemy z punktow 1 i 3 rozwiazane, zostal tylko ten parser stringow :)
lechoo Napisano 31 Maj 2007 Napisano 31 Maj 2007 Witam wszystkich! To moj pierwszy post na tym boardzie dlatego chcialem sie przywitac :) Witamy :) Do parsowania stringow najlepsza bedzie funkcja filterString. Jako parametry podajesz lancuch i znaki po ktorych lancuch ma byc podzielony, na wyjsciu funkcja zwraca tablice z poszczegolnymi fragmentami stringa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się