Napisano 31 Maj 200717 l witam mam problem z oswietleniem pomieszczenia, mecze sie juz z tym z tydzien czasu :/ czy jest szansa zeby ktos ustawil mi swiatla i ustawienia renderingu w v-rayu? to co mi wychodzi mniejwiecej jezeli ktos chcialby mi pomoc to prosze o kontakt gg:8107538 lub tlen: [email protected]
Napisano 31 Maj 200717 l ohai weź f10 włącz gi na on zmień secondary bounces na light cache zrób vray light za szybą i wciśnij F9. kkthxbai
Napisano 31 Maj 200717 l Autor dobra :) a ustawienia tego vraylight jakie maja byc? i ma byc tylko to jedno swiatlo czy te co mam tez maja zostac?
Napisano 31 Maj 200717 l znajdz cos takiego jak "Light conest" na tym forum to ci wiele da do myslenie pozdrawiam
Napisano 1 Czerwiec 200717 l maverick sheep dobrze mówi:) a to co widze na obrazku to to że w ogóle nie kumasz o co chodzi ze swiatłem.. ale zobaczymy co zrobisz jak poszperasz na forum:) aha polecam też wątek WIP pozdr.
Napisano 1 Czerwiec 200717 l machnij na tle duże by zasłoniło całe okno (niespecjalny ten widok za oknem :P ) a resztę świateł wywal. i trochę reflecta by się przydało we wszystkich materiałach...
Napisano 1 Czerwiec 200717 l -camerę weź trochę niżej bo perspektywa dziwna -zmień widok za oknem -włącz camera correction(prawym na camerze i tam masz opcje) co do rendera masz tu gi? jak nie masz to włącz a jak masz to zmień ustawienia: primary daj irrdiance map lub QMC secondary daj light cache włącz envitroment w zakładce nizej i kolor zaostaw błękitny włącz color mapping na expontinetal i zaznacz wszysktie opcje po prawej w tej zakładce Co do swiateł to mozesz dać v-ray light w oknie i włącz wtedy invisible zeby było widac krajobraz mzoesz tez dać target spot włącz wtedy cienie i wszytkie tam opcje poustawiaj -sprawdz czy materialy sa v rayowskie jezeli dalje niebedzie dobzre to wysle Ci screny z ustawień które wg mnie sa uniwersalne. myśle ze trochę pomogłem ps jako krajobraz daj v ray mt light (czy jakos tak) i tam daj bitmape z krajobrazem Powodzenia
Napisano 1 Czerwiec 200717 l Autor renderuje wlasnie kolejna scene zaraz wam pokaze :) a w miedzyczasie jak to zrobic dobrze :) zeby material mial ten reflekt :) niby mam ustawione cos ale lipa, czy potrzebne bedzie do tego jakies swiatlo specjalne? a od mojego widoku za oknem to sie odczepcie :p to prawdziwy widok z mojego wlasnego okna :D edit: oto render: te dziwne kropki to pewnie gi QMC?
Napisano 1 Czerwiec 200717 l z tego co widze oświetlenie tutaj jest przez omni i to troche scaline przypomina.
Napisano 1 Czerwiec 200717 l Autor jest lepiej ale teraz mi powiedz jak zrobic zeby te reflekty dzialaly? :) mozesz mi nawet ustawienia materialu zrzucic :) i chyba jakies swiatla wewnatrz trzeba dac? ze wszystkim to wyglada tak: http://www.imagehosting.com/show.php/715447_kuchniaogolny2.jpg.html nie wiem dlaczego ale zlew mi sie zrabal :/ nie wiem jak zrobic fajna teksture na zlew :/
Napisano 2 Czerwiec 200717 l bardzo Ci zniekształca ten obraz pzrez ta kamere. Wez ustaw camerra corection lub nową zrób co do materialow to zaraz Ci o tym napisze edit:podłoga tworzysz v ray mt do difuse dajesz texturke do bump dajesz texturke do slotu reflect dajesz fallow i dam zmieniasz na fresnel pózniej wracasz do głównego materiału i tam dajesz refl glossines na 0,8 i to wyzej zanaczasz i tez dajesz 0,8 co do kranu to możesz sciaganć pack z texturami np:http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=34003
Napisano 4 Czerwiec 200717 l Autor to moj juz chyba finalny render :) nie mam juz czasu poprawiac a pozatym to mi sie renderowalo 6h O_O i juz nawet plytek mi sie nie chce zmieniac :/ http://www.imagehosting.com/show.php/731544_perspektywa1.jpg.html dzieki wszystkim za pomoc, napewno sie jeszcze odezwe jak bede potrzebowal pomocy :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto