Jump to content

Yaro16

Members
  • Content Count

    649
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

About Yaro16

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    sŁuPsK
  1. troche za sztuczne ale nie jest żle.Troche tez kontrast jest za duży..
  2. Po pierwsze rzuca sie w oczy ze te drzewka żle wygladaja i widac horyzont.Dachówki bardzo fajnie wygladaja.Trawa zbyt jaskrawa.Nie wiem czemu nie podoba mi sie szkło szyb.Jak na 1 raz to jest bardzo fajnie.! pozdr0
  3. piękny detal ,piękny model,piękne texturki;d
  4. no pięknie.I wyrenderowałeś wreszcie;d ja tam sie czepiać nie bede bo mi sie podoba
  5. Miodne światło.textury tez super poziom. pozdr0
  6. Super.Klimat tych prac bardzo mi sie podoba.Ta 2 i 3 bardzo fajne.fajny shader wody w 3 scence.Te zasłonki w 3 scence to maja materiał z sss?Pierwsza scenka trochę bez życia ale i tak jest bardzo fajnie;p(zieleni by sie tam przydało;p
  7. sorki ze post pod postem ale inaczej nikt by nie zauwazył Pierwsze textury,..walczę z materiałem tych desek.
  8. Witam wszystkich po małej przerwie.zacczynam texturowac to co wymodelowałem.detali będe dodawał później.I tutaj takie moje pytanie:czy ktoś posiada coś co może pasować jako textura tych żółtych desek?
  9. Jak na 1 raz to super. Podłoga nie odbija niczego;]
  10. Test wszystkiego.Co myślicie o oświetleniu?Czy jest realistyczne?
  11. krzys!3k chodzi Ci o mleczne szkło czy takie za fakturą?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy