Napisano 22 Listopad 200321 l Zacząłem używać funkcji connect zamiast weld do łączenia dwóch połówek wymodelowanego ludzkieo ciała, łączy doskonalei szybko ,ale w mejscu połączenia powstają poligony w formie trójkątów, a nie kwadratów,co niestety widać w modelu.Czy ktoś wie jak jak spowodować,aby powstawały jednak kwradatowe polygony? Usuwanie po jednej krawędzi za pomocą funkcji \"delete\" z każdego polygonu oczywiście załatwia sprawę ,ale jest czasochłonne.
Napisano 23 Listopad 200321 l W zasadzie co złego jest w weld, też łączy doskonale i szybko, no ale to nie odpowiedź na Twoje pytanie. Connect raczej nie używam więc może powiem tak: Przetestuj sobie modeyfikację symmetry (pamiętaj, że jeśli nie określiłeś miejsca odbicia pivotem, to będziesz musiał odpowiednio ustawić gizmo tej modyfikacji). Może ten sposób polubisz jeszcze bardziej :) Powodzenia