gd18 Napisano 5 Czerwiec 2007 Share Napisano 5 Czerwiec 2007 witam Jak zrobić materiał aby były widoczne krawędzie. Tzn jest bryła (załóżmy że jest to box) i jak zrobić materiał aby po wyrenderowaniu było widaćjeszcze krawędzie tego boxa. Wczesniej robiłem to tak ze kopiowałem obiekt i zostawiałem go w tym samym miejscu a nastepnie na temn skopiowany wrzucałem standartowy materiał z zaznaczeniem "wire", czy jest jakiśsposób w maxie aby to zrobić inaczej.. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 5 Czerwiec 2007 Share Napisano 5 Czerwiec 2007 użyj mapy EdgesTex w slocie Diffuse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 5 Czerwiec 2007 Share Napisano 5 Czerwiec 2007 http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=549381#post549381 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gd18 Napisano 6 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 6 Czerwiec 2007 wielkie dzięki o to własnie mi chodziło, ale czy Wam też wywalało maxa po użyciu tej mapy?, po zmianie mapy na zwykłą vray problem znika :/ ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się