Napisano 6 Czerwiec 200717 l przeciac na pol, zamienic polowki miejscami, lekko na siebie nasuna, zamazac krawedz jakas gumka to samo powtarzamy dla drugiego kierunku wszystko zalezy od tego jaka teksture chcemy zrobic EDIT: tfu co ja napisalem, wogole nie skumalem pytania hehehe jesli chcesz zrobic cos takiego zeby tekstura byla rozna na duzej powierzchni to musisz w jakims fotoszopie zrobic z tej tekstury jedna duza, kopiowac, klonowac elementy itd
Napisano 6 Czerwiec 200717 l Autor chodzi właśnie o nakładanie tekstury w 3dmaxie na duże powierzchnie...
Napisano 6 Czerwiec 200717 l Ewentualnie możesz ją zmiksować z teksturą nałożoną na ten sam obiekt bez tilingu
Napisano 7 Czerwiec 200717 l Ja zawszę robię tak jak mówi illy. Dzielisz obrazek na 4 równe częśći. Wymieniasz je miejscami na krzyż i zamazujesz lączenia clonetoolem albo czymkolwiek. Jest bardzo dobry plugin imagesynth. ale czy niektórych fakturach (drewno) nie daje rady. Jest też coś pod Gimpa, Texturize się to nazywa chyba. ale szczerze nie wiem jak dziala.
Napisano 15 Lipiec 200717 l A macie jakieś zaawansowane tricki w przypadku "opornych" fotek? ( kiedy mowa o jakimś trudniejszym materiale ) Bo wydaje się, że ta metoda z ćwiartkami w przypadku np. trawy sprawdza się znakomicie, małe elementy, więc łatwiej uchodzą ludzkiemu mózgowi drobne niedociągnięcia, ale jeśli mowa np o drewnie?... Wtedy już nie ma mowy o tym żeby cokolwiek uszło uwadze, zwłaszcza jeśli texturka ma być pierwszoplanowa... Więc jak to jest, bo przyznam, że ja nie mam jeszcze zbyt wielkiego doświadczenia na tym polu... Pozdrawiam, big up
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto