Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hejka:)

Jest kilka sposobów na to aby kable, z którymi masz kłopot prawidłowo się zachowywały. Ale najpierw muszę wiedzieć czy masz już zrobiony szkielet dla swojego robota, czy po prostu animujesz już jego całe elementy np: ramię, czy udo?

Napisano

To jednym ze sposobów jest użycie zwykłego modyfikatora skin na te kable. Wtedy wybierasz koście np kręgosłupa i skinujesz kable.

2 metoda, już bardziej zaawansowana, polega na tym aby zrobić koście dla każdego kabla z osobna. Następnie ustawiasz te koście w bone edit tools jako scalable. I dopiero wtedy używasz skin na kable i wybierasz te kości od kabli.

Mam na dzieje, że chociaż trochę ci pomogłem. Pozdrawiam:)

Napisano

Hehe to jest tak zwany freez . :D tak juz z nudow ustawialem tego oto robocika w pozycje z breaka ;D roznego rodzaju mosty itp itd. nawakacjach jak mi sie uda go ladnie wykonczyc z riggingiem to sprobuje jakas animacje sklecic ale napewno to nie bedzie takie profesjonalne jak choreografia walki - Pawła Lipki :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności