Winio Napisano 23 Listopad 2003 Napisano 23 Listopad 2003 No właśnie mam problem z połączeniem vertexów tak mi się wydaje że o to właśnie chodzi bo z angielskim u mnie no prawdę powiedziawszy jest nie najlepiej a uczę się z toturiala i jest tam napisane: Select the one outer edge and holding down the shift key use Move to move the edge away. Max extrudes the edge and creates a new rectangle (quadrangle or quad). Repeat the operation by adjusting the vertexes each time and make the complete eye shape as shown. With Weld Target, weld the two vertexes to join the band of quads together. Bardzo proszę o pomoc :)
soshka.cg Napisano 23 Listopad 2003 Napisano 23 Listopad 2003 No ale jaki masz problem ?? Tu musisz użyć opcji target weld- zaznaczasz vertexa a potem klikasz na tym z którym chcesz go połączyć.
Winio Napisano 23 Listopad 2003 Autor Napisano 23 Listopad 2003 Wielkie dzięki , zaznaczałem vertexa ale nie klikałem na drugim:D
soshka.cg Napisano 23 Listopad 2003 Napisano 23 Listopad 2003 A od początku: To zaznacz jedną kraędź i przesuń ja trzymając wciśnięty shift . Max extruduje krawędź tworząc nowego poligona. Powtórz tą operacje tyle razy aż uzyskaszkompletny kształt oka. Następnie użyj opcji weld na dwuch vertexach aby tym samym połączyć boki kwadratów (polygonów) ze sobą. Może nie dokładne ale oto w tym chodzi
Rekomendowane odpowiedzi