Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No właśnie mam problem z połączeniem vertexów tak mi się wydaje że o to właśnie chodzi bo z angielskim u mnie no prawdę powiedziawszy jest nie najlepiej a uczę się z toturiala i jest tam napisane:

 

Select the one outer edge and holding down the shift key use Move to move the edge away.

Max extrudes the edge and creates a new rectangle (quadrangle or quad).

Repeat the operation by adjusting the vertexes each time and make the complete eye shape as shown.

With Weld Target, weld the two vertexes to join the band of quads together.

Bardzo proszę o pomoc :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No ale jaki masz problem ??

Tu musisz użyć opcji target weld- zaznaczasz vertexa a potem klikasz na tym z którym chcesz go połączyć.

Napisano
  • Autor

Wielkie dzięki , zaznaczałem vertexa ale nie klikałem na drugim:D

Napisano

A od początku:

To zaznacz jedną kraędź i przesuń ja trzymając wciśnięty shift . Max extruduje krawędź tworząc nowego poligona. Powtórz tą operacje tyle razy aż uzyskaszkompletny kształt oka. Następnie użyj opcji weld na dwuch vertexach aby tym samym połączyć boki kwadratów (polygonów) ze sobą.

Może nie dokładne ale oto w tym chodzi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności