Napisano 13 Czerwiec 200718 l Gdy modyfikuje coś w scalonej bryle za pomocą funkcji editmech następują nagłe zmiany tekstur w tej bryle, np tam gdzie było przejście dla pieszych jest linia ciągła, albo czarny asfalt. Nie można nigdy tej zmiany cofnąć poprzez ctrl+z. Czasami taka sytuacja zachodzi gdy wczytuje plik, tzn gdy go zapisałem wszystko było w porządku z teksturami, gdy wczytałem nastąpiły zmiany w teksturach. Dodam jeszcze, ze ustawienia tekstur w UV Mapining nie zmieniają się.
Napisano 13 Czerwiec 200718 l nad edit mesh daj unwrap modifier i ustaw uvw jeszcze raz, albo poprzez uvw mapping. co masz na myśli mówiąc że ustawienia UV Mapping nie zmieniają się? (gdzie to widzisz?, ewentualnie pokaż twój modifier stack), ponieważ właśnie zmiana tych ustawień (poprzez dodanie geometrii) jest chyba jedyną możliwą przyczyną twojego problemu. ogólnie lepiej najpierw model potem uvw.
Napisano 14 Czerwiec 200718 l Chodzi mi to, że w UV Mapinng wpisalem, ze długosć tekstury pasów ma mieć 10. No więc nadal tekstura ma 10, ale tą teksturą nie są pasy a np cegła.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto