Skocz do zawartości

Dziwne zmiany tekstur


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Gdy modyfikuje coś w scalonej bryle za pomocą funkcji editmech następują nagłe zmiany tekstur w tej bryle, np tam gdzie było przejście dla pieszych jest linia ciągła, albo czarny asfalt. Nie można nigdy tej zmiany cofnąć poprzez ctrl+z. Czasami taka sytuacja zachodzi gdy wczytuje plik, tzn gdy go zapisałem wszystko było w porządku z teksturami, gdy wczytałem nastąpiły zmiany w teksturach. Dodam jeszcze, ze ustawienia tekstur w UV Mapining nie zmieniają się.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nad edit mesh daj unwrap modifier i ustaw uvw jeszcze raz, albo poprzez uvw mapping.

 

co masz na myśli mówiąc że ustawienia UV Mapping nie zmieniają się? (gdzie to widzisz?, ewentualnie pokaż twój modifier stack),

ponieważ właśnie zmiana tych ustawień (poprzez dodanie geometrii) jest chyba jedyną możliwą przyczyną twojego problemu.

 

ogólnie lepiej najpierw model potem uvw.

Napisano

Chodzi mi to, że w UV Mapinng wpisalem, ze długosć tekstury pasów ma mieć 10. No więc nadal tekstura ma 10, ale tą teksturą nie są pasy a np cegła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności