Napisano 15 Czerwiec 200717 l Czy jest w maxie coś takiego jak ogolny poziom podziału obiektu? Jesli nie to jak dodawać podziały tam gdzie się chce i odejmowac tam gdzie nie potrzeba (poly modeling)
Napisano 15 Czerwiec 200717 l dodawać podziały możesz na różne sposoby w zależności od tego co chcesz uzyskać...opcje : CUT, TESSELLATE, CONNECT. Odejmować podziały możesz tak: zaznaczasz jakiegoś edga którego nie chcesz i naciskasz "backspace"
Napisano 15 Czerwiec 200717 l dodawać podziały możesz na różne sposoby w zależności od tego co chcesz uzyskać...opcje : CUT, TESSELLATE, CONNECT. Odejmować podziały możesz tak: zaznaczasz jakiegoś edga którego nie chcesz i naciskasz "backspace" a potem usuwasz niepotrzebne wertexy
Napisano 15 Czerwiec 200717 l a potem usuwasz niepotrzebne wertexy Jak przy naciskaniu backspace dodasz jeszcze ctrl, to vertexy usuniesz razem z edge'ami.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto