Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy jest w maxie coś takiego jak ogolny poziom podziału obiektu? Jesli nie to jak dodawać podziały tam gdzie się chce i odejmowac tam gdzie nie potrzeba (poly modeling)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dodawać podziały możesz na różne sposoby w zależności od tego co chcesz uzyskać...opcje : CUT, TESSELLATE, CONNECT.

Odejmować podziały możesz tak: zaznaczasz jakiegoś edga którego nie chcesz i naciskasz "backspace"

Napisano
dodawać podziały możesz na różne sposoby w zależności od tego co chcesz uzyskać...opcje : CUT, TESSELLATE, CONNECT.

Odejmować podziały możesz tak: zaznaczasz jakiegoś edga którego nie chcesz i naciskasz "backspace"

 

a potem usuwasz niepotrzebne wertexy

Napisano
a potem usuwasz niepotrzebne wertexy

 

Jak przy naciskaniu backspace dodasz jeszcze ctrl, to vertexy usuniesz razem z edge'ami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności