Garfie Napisano 18 Czerwiec 2007 Napisano 18 Czerwiec 2007 Witam! Jesli pisze w zlym dziale to z gory przepraszam. Mam pytanie w jakim formacie najlepiej jest wyeksportować plik z 3D Max'a, aby zachował się obiekt + otoczenie - zrobione na zasadzie prostego walca "wywróconego na lewą stronę" (modyfikator normal) wraz z teksturami po zaimportowaniu go do PolyTrans'a ? (mozna w 3ds, ale slyszalem o problemie przy eksporcie w tym formacie zwiazanym z za duzą ilością wierzchołków) p.s. z PolyTrans'a ma byc nastepnie eksportowanie do pliku openGL'a
tadzio Napisano 18 Czerwiec 2007 Napisano 18 Czerwiec 2007 a nie latwiej bedzie Ci przetestowac? wyexportuj w takich formatach jakie czyta ten PolyTrans i sprawdz... takie jest moje skromne zdanie.... pozdr
Garfie Napisano 18 Czerwiec 2007 Autor Napisano 18 Czerwiec 2007 a wie ktoś może jak prawidłowo zaimportować plik do PolyTransa, tak aby odczytał i materiały i tekstury. Bo mi narazie odczytuje tylko materialy
Rekomendowane odpowiedzi