Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Jesli pisze w zlym dziale to z gory przepraszam.

 

Mam pytanie w jakim formacie najlepiej jest wyeksportować plik z 3D Max'a, aby zachował się obiekt + otoczenie - zrobione na zasadzie prostego walca "wywróconego na lewą stronę" (modyfikator normal) wraz z teksturami po zaimportowaniu go do PolyTrans'a ? (mozna w 3ds, ale slyszalem o problemie przy eksporcie w tym formacie zwiazanym z za duzą ilością wierzchołków)

p.s. z PolyTrans'a ma byc nastepnie eksportowanie do pliku openGL'a

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 932
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a nie latwiej bedzie Ci przetestowac?

wyexportuj w takich formatach jakie czyta ten PolyTrans i sprawdz...

takie jest moje skromne zdanie....

pozdr

Napisano
  • Autor

a wie ktoś może jak prawidłowo zaimportować plik do PolyTransa, tak aby odczytał i materiały i tekstury. Bo mi narazie odczytuje tylko materialy

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności