LeyAss Napisano 19 Czerwiec 2007 Napisano 19 Czerwiec 2007 Oglądałem forum i oglądałem aż w końcu postanowiłem spróbować swoich sił w 3d. Postaram się przeprowadzić studium anatomii postaci. W zasadzie będzie to mój pierwszy model nie licząc kilku jabłek i kubka. Wiem że porywam się może troszkę zbyt ambitnie... Krok pierwszy to model w Wings3d. Teraz chyba przejdę do zbrusha. I tu moje pierwsze pytanie do was: czy przy przejściu do zbrusha konieczne są edgeloopy, czy można zrobić to na siatce takiej jaka jest? Viewporty z Wingsa: http://img338.imageshack.us/img338/7135/anatomiajd4.jpg Praca nie będzie zapewne powstawać zbyt szybko bo traktuje ją jako odpoczynek pomiędzy nauką w sesji.
LeyAss Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Napisano 19 Czerwiec 2007 Wrzuciłem do zbrusha bez edgeloopów i troche się tym bawiłem. Pojawił mi się następujący problem: mam włączoną symetrię i gdy schowałem resztę modelu żeby popracować nad dłonią i po małej obróbce wróciłem do całego modelu to na drugiej dłoni nie było zmian, tzn. dłoń którą rzeźbiłem wygląda tak jak powinna a na drugiej nie ma zmian. Troche to dziwne przynajmniej dla mnie. http://img239.imageshack.us/my.php?image=anatomiagg6.jpg
Gomez Napisano 20 Czerwiec 2007 Napisano 20 Czerwiec 2007 Baza wyglada b fajnie - proporcje, ksztalty. TYlko jesli chodzi o ZB poligony w podstawowym modelu powinnu byc rowno ulozone. Bezwzglednie. Wyjatkiem jest kiedy juz wiesz co robisz i zageszczasz siatke tam gdzie bedziesz tego potrzebowac. Co do problemu to chyba standard - jak schowasz czesc modelu to musisz uzyc smartResym. Widziales tutoriale Klicka? Tam powinno to byc pokazane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się